60 de angajati ai Coca-Cola si voluntari MaiMultVerde au participat la o actiune de plantare la Ploiesti

În jur de 5.000 de copaci a preg?tit Prim?ria C?l?ra?i pentru ac?iunea "Luna Verde"
60 de angajati ai Coca-Cola si voluntari MaiMultVerde au participat la o actiune de plantare la Ploiesti

Marti, 24 aprilie, 60 de angajati ai Coca-Cola HBC Romania si voluntari MaiMultVerde au participat la o actiune de plantare pe Soseaua de Centura Est a orasului Ploiesti. 2.500 de puieti de stejar, frasin, paltin si specii ajutatoare au fost plantati pe o suprafata de 0,5 ha. Actiunea face parte din initiativele de CSR ale companiei Coca-Cola HBC Romania realizate sub conceptul-umbrela RE Concept (www.thereconcept.ro).

Compania Coca-Cola HBC Romania se implica in numeroase programe de protectie si imbunatatire a calitatii mediului in zonele in care isi desfasoara activitatea. Angajatii Coca-Cola HBC Romania din Bucuresti si Ploiesti impreuna cu voluntari MaiMultVerde au realizat o actiune de plantare la Ploiesti, pe Soseaua de Centura Est. Cei 2.500 de puieti de stejar, frasin si paltin plantati reprezinta bazele unei viitoare paduri care va contribui la imbunatatirea calitatatii aerului si solului in zona si va actiona in viitor ca o perdea de protectie pentru orasul Ploiesti.

„Incepand cu anul 2011, am initiat proiectul intern Ziua de Voluntariat, prin care Coca-Cola HBC Romania acorda fiecarui angajat o zi libera in cursul anului spre a fi folosita in activitati de voluntariat. Astfel, ne dorim sa incurajam un comportament responsabil si spiritul de voluntar in comunitatile noastre, pornind de la angajatii nostri. Actiunea de impadurire de la Ploiesti desfasurata cu ajutorul partenerilor nostri din cadrul Asociatiei MaiMultVerde face parte din aceasta initiativa”, a declarat Ana Popescu, Specialist Comunicare Coca-Cola HBC Romania.

Actiunea de plantare a fost realizata in cadrul RE Concept (www.theREconcept.ro) sub sloganul ”Noi RE impadurim”. RE Concept este conceptul-umbrela care integreaza toate initiativele de CSR ale companiei Coca-Cola HBC Romania. Lansata in septembrie 2011, aceasta ideologie sustine ca RE este inceputul tuturor actiunilor care schimba in bine lumea, cea reala si cea virtuala.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *