Agentia de publicitate Odyssey a lansat un program de reciclare si educare sociala prin care isi propune sa faca Bucurestiul un oras mai curat, informeaza site-ul IAA Romania.

Programul se numeste „Reciclatorii” si beneficiaza de un spot TV, difuzat pe posturile de muzica din Romania, si de o campanie de comunicare. Scopul acesteia este sa dea un exemplu prin folosirea exclusiva a hartiei reciclate. „Am constatat cu bucurie ca, in ciuda legendelor urbane, aceasta hartie are aceleasi calitati ca cea normala folosita pana acum. Culoarea difera un pic dar este doar un amanunt”, au declarat reprezentantii agentiei.

Pe plan intern, Odyssey recicleaza hartia si furnizeaza clientilor si partenerilor sai cosuri speciale pentru hartie. De asemenea, agentia ii indeamna sa li se alature in acest demers. Pe plan extern, prin campania de comunicare, agentia incearca sa le transmita bucurestenilor ca este necesar sa recicleze, sa foloseasca becuri economice, sa renunte la masina macar de cateva ori pe luna si sa mearga mai mult cu metroul sau pe jos. „Daca vom reusi sa facem toate aceste lucruri, ne vom declara multumiti. Pentru ca, nu ne-am propus sa devenim cel mai mare punct de colectare si reciclare a hartiei din Bucuresti, vrem doar sa facem sa se intample un lucru in care credem”, conchid reprezentantii Odyssey.

Sursa: Green Report

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here