Aproape jumatate dintre americani cred ca gravitatea incalzirii climatice este exagerata de presa

15 Mar 2009 Comenteaza pe Forum Trimite prin Y!M Trimite prin Email


Alatura-te comunitatii EcoSapiens

Din ce in ce mai multi americani (41%) cred ca gravitatea incalzirii climatice este exagerata de mass-media, arata un dat publicitatii joi, relateaza AFP.
incalzirea climatica
41% dintre american se indoiesc ca schimbarea climatica este atat de grava pe cat scrie presa, cel mai ridicat nivel de scepticism din ultimii 10 ani, potrivit institutului de sondaje. In 2004, 38% dintre americani erau de aceeati parere.

Studiul, realizat pe un esantion de 1.012 adulti, in perioada 5-8 martie, arata si ca schimbarea climatica se afla pe ultimul loc in ceea ce priveste preocuparile legate de mediu ale americanilor. In schimb 84% dintre persoanele chestionate se tem de posibila a apei potabile. Contaminarea solului, poluarea aerului, ploile acide si disparitia unor specii de sunt principalele surse de ingrijorare ale americanilor.

Si proportia celor care cred ca schimbarea climatica a afectat deja Terra este in scadere, de la 61% anul trecut, la 53% in prezent. Iar 16% dintre cei chestionati sunt de parere ca efectele “nu se vor produce niciodata”, o valoare record.

Rezultatele sondajului sugereaza ca “mesajul privind schimbarea climatica a pierdut o parte din ecoul sau in randul americanilor”, explica Lysia Saads, analist la Gallup.

Sursa: Realitatea TV


Pentru mai multe informatii despre disparitia unor specii de plante, gallup, incalzirea climatica, mass media, plante, plante si animale, poluare, schimbarea climatica, schimbari climatice, schimbarile climatice, sondaj, specii de plante, Terra, aboneaza-te gratuit la Noul Newsletter EcoMagazin, personalizat pentru tine!

Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor peste 7500 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul ecologistilor. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.

Recomandari la acest articol


Cercetatorii americani sunt aproape de crearea unui soare artificial
30 Dec 2008

soare artificial Oamenii de stiinta au o posibila solutie pentru criza energetica ce ameninta lumea. Dupa un secol de cercetari, specialistii sunt pe punctul de a rezolva una dintre cele mai mari probleme din fizica – exploatarea puterii fuziunii nucleare. Cercetatorii americani… Citeste mai departe»



Jumatate dintre maimute, amenintate cu disparitia
6 Aug 2008

maimute pe cale de disparitie Aproape jumatate dintre speciile de maimute ale globului se afla in pragul disparitiei, arata cel mai recent studiu realizat de Uniunea Internationala pentru Conservarea Naturii (IUCN), citat de cotidianul britanic “The Daily Telegraph”. Daca majoritatea speciilor risca extinctia din cauza… Citeste mai departe»

Jumatate dintre primatele de pe Terra vor disparea
5 Aug 2008

extinctia primatelor Aproape jumatate din populatia de primate de pe glob va disparea, daca vor continua defrisarile si vanatoarea intensiva. Aceasta afirmatie vine in urma unui studiu efectuat recent de IUCN (Uniunea pentru Conservare a Naturii). Pericolul este rezultatul distrugerii masive a… Citeste mai departe»

Romania exporta aproape jumatate din productia bio
9 Feb 2009

agricultura ecologica Vizitati magazinul bio online www.Biolateria.ro Peste 3.000 de produse bio sau produse naturiste de la cei mai premiati producatori Bio din lume. In Europa, culturile ecologice acopera, in momentul de fata, doar un sfert din suprafata agricola a continentului. Desi… Citeste mai departe»

Jumatate dintre recifurile lumii vor fi declarate disparute
4 Mar 2009

recifi Dupa cum arata un bilant din 2008 publicat de Initiativa internationala pentru recifuri coraliene (ICRI) si de Initiativa franceza pentru recifuri coraliene (Ifrecor), 19% din recifurile mondiale au disparut dupa al doilea razboi mondial. Aproximativ jumatate dintre ele sunt amenintate… Citeste mai departe»

Aproape jumatate din oceanul planetar a fost “stricat” de oameni
18 Feb 2008

Pescuitul, schimbarea climatica si poluarea sunt principalii factori care au deteriorat mai mult de jumatate din oceanele si marile lumii, arata un studiu recent publicat de cotidianul “The Times”. Cercetarea, facuta de oamenii de stiinta de la Centrul ecologic de… Citeste mai departe»

Jumatate dintre fantanile comunelor galatene, otravite cu nitrati
20 Sep 2008

Fântâni interzise într-un sat din Vaslui din cauza nitriților Mai mult de jumatate din cele 16.000 de fantani aflate in satele comunelor galatene sunt improprii consumului. Controlul specialistilor Compartimentului de Igiena a Mediului ai Autoritatii de Sanatate Publica Galati a scos la iveala ca din cele 900 de fantani… Citeste mai departe»

Lasa un comentariu
Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet?
Alatura-te discutiilor de pe forum.

Stirile zilei Monsanto, una din cele mai mari companii de alimente modificate genetic (OMG), a interzis alimentele MG din cantinele propriei corporatii
Biodiversitate Organisme modificate genetic

Monsanto, una din cele mai mari companii de alimente modificate genetic (OMG), a interzis alimentele MG din cantinele propriei corporațiiSe pare ca Monsanto, una din cele mai mari companii de alimente modificate genetic (OMG), a interzis alimentele MG din cantinele propriei corporatii. Aceasta companie refuza sa ofere personalului sau chiar alimentele modificate genetic pe care le promoveaza in multe… Citeste mai departe»

NASA a realizat o harta termica a Pamantului pentru anii 1880-2011. Vezi cat de mult au crescut temperaturile.
Incalzirea globala Schimbari climatice

NASA a realizat o harta termica a Pamantului pentru anii 1880-2011. Vezi cat de mult au crescut temperaturile.Temperaturile au crescut mult in ultimii ani, incalzirea globala fiind semnificativa din 1880 incoace, de cand s-a inceput culegerea datelor din statiile meteo cu regularitate si dupa reguli clare. Recent, NASA a dat publicitatii o harta termica animata din care… Citeste mai departe»

Scrisoare deschisa privind incalcarea eticii si obiectivitatii jurnalistice pe subiectul Rosia Montana
Resurse naturale

Scrisoare deschisă privind încălcarea eticii şi obiectivităţii jurnalistice pe subiectul Roşia MontanăLiberatatea presei este unul din cele mai pretuite principii in Europa, dar in acelasi timp, poate fi cu usurinta erodata in mod flagrant sau pe tacute. Ne adresam astazi asociatiilor care vegheaza ca acesta libertate fundamentala sa fie respectata peste… Citeste mai departe»

Autoritatile federale americane au autorizat pentru prima data din 1978 construirea de noi reactoare nucleare in Statele Unite.
Energie regenerabila

Autorităţile federale americane au autorizat pentru prima dată din 1978 construirea de noi reactoare nucleare în Statele Unite.Autoritatile federale americane au autorizat, joi, pentru prima data din 1978 construirea de noi reactoare nucleare in Statele Unite. Comisia pentru reglementare in domeniul nuclear (NRC) a aprobat o rezolutie care autorizeaza “construirea si punerea in serviciu a reactoarelor trei… Citeste mai departe»

Veteranii de razboi si urmasii acestora de pe Valea Muntelui nu pot fi improprietariti cu paduri pentru ca nu mai este cu ce
Fondul forestier

Veteranii de razboi si urmasii acestora de pe Valea Muntelui nu pot fi improprietariti cu paduri pentru ca nu mai este cu ceVeteranii de razboi si urmasii acestora de pe Valea Muntelui nu pot fi improprietariti pentru ca nu este cu ce • in situatia aceasta, primarii nu pot pune in aplicare sentinte definitive si irevocabile • necesarul pentru cei care au… Citeste mai departe»

Cantecul dulce al pasarilor poate influenta starea de bine si sanatatea
Sanatate

Cântecul dulce al pasarilor poate influenta starea de bineCantecul dulce al pasarilor poate influenta starea de bine? Este o intrebare la care cercetatorii s-au hotarat sa raspunda. O echipa de la Universitatea Surrey (Marea Britanie) a studiat trei ani impactul cantecului pasarilor asupra starii de bine, atentiei si… Citeste mai departe»

Persoanele care consuma zilnic cate un galbenus de ou crud sunt mai ferite de bolile cardiovasculare si de cancer
Alimentatie Sanatate

Oua crudePersoanele care consuma zilnic cate un galbenus de ou crud sunt mai ferite de bolile cardiovasculare si de cancer, potrivit oamenilor de stiinta canadieni de la Universitatea din Alberta. In galbenusul de ou se gasesc doi dintre cei mai puternici… Citeste mai departe»