Autorul spotului Rosia Montana cu Maia: Goana asta dupa aur e dezgustatoare. TVR a acceptat sa difuzeze spotul.

Autorul spotului Rosia Montana cu Maia: Goana asta dupa aur e dezgustatoare.

UPDATE.Potrivit lui Robert Tiderle, TVR a acceptat sa difuzeze spotul Salvati Rosia Montana.

Dupa doar trei zile de la aparitia pe internet, spotul Salvati Rosia Montana cu Maia Morgenstern a facut senzatie in online. Spotul a adunat peste 40.000 de like-uri pe internet si a depasit 200.000 de vizualizari pe YouTube.

Robert Tiderle, Papaya Advertising

Robert Tiderle, director de creatie la Papaya Advertising (agentia care a facut reclama), a vorbit pentru Paginademedia.ro despre cum s-a nascut noua campanie Salvati Rosia Montana.

Clipul TV a primit aprobarea din partea CNA pentru a rula in regim de campanie sociala, iar astazi ar trebui sa apara la principalele televiziuni.

Cum s-a nascut clipul TV?

Robert Tiderle: Se discuta foarte mult de aurul de sub Rosia Montana. De oamenii care traiesc la suprafata nu pare sa-i pese nimanui. Goana asta dupa aur, in secolul 21, este dezgustatoare, atata vreme cat ne batem joc de niste cetateni romani si de istoria noastra. Sunt lucruri mai importante decat casete cu bijuterii mai pline.

 

Cum ati ales-o pe Maia Morgenstern?

Aveam nevoie de o personalitate puternica, de cineva care sa transmita cat mai bine acest tip de mesaj. Maia Morgenstern era in mod evident cel mai bun si frumos
lucru care ni se putea intampla. Faptul ca la nici 2 zile de la lansare campania are aproape 180.000 de vizualizari arata ca am avut dreptate.

 

Spotul va ajunge si pe TV?

Campania este deja difuzata pe TV. Exista o decizie CNA care stabileste caracterul social, de interes public al acestei campanii. Incepand de luni ne asteptam sa primim sprijinul majoritatii statiilor TV relevante. Pana acum ne-am lovit de un singur refuz, din partea TVR. Probabil ca dansii sunt foarte ocupati acum cu scandalurile de coruptie (sau acuzatiile de incompetenta) care planeaza
asupra lor in ultima vreme. Speram insa ca televiziunea de stat sa-si respecte rolul principal, acela de a informa corect si in mod nepartinitor cetatenii Romaniei.

 

La realizarea campaniei au colaborat Papaya Advertising, regizorul Florin Serban,  Alburnus Maior – ONG Salvati Rosia Montana –  si casa de productie Family Film.

Reclama Salvati Rosia Montana

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *