Beti cafea pentru a reduce riscul de aparitie a cancerului de col uterin!

13 Sep 2008 Comenteaza pe Forum Trimite prin Y!M Trimite prin Email

Articol de:


Alatura-te comunitatii EcoSapiens

cafea
Acest studiu, propus de Ministerul japonez al Sanatatii, s-a desfasurat pe o perioada de 15 ani, timp in care au fost monitorizate 54 000 de femei cu varsta cuprinsa intre 40 si 69 de ani. In aceasta perioada la un numar de numai 117 femei s-a dezvoltat cancerul de col uterin.
Rezultatele studiului arata ca femeile care au consumat mai mult de trei cesti de cafea pe zi prezinta un risc mai redus (60%) de a dezvolta fata de cele care au consumat mai putin de doua cesti de cafea pe saptamana.
“Consumul de cafea poate antrena o scadere a cantitatii de insulina din corp, ceea ce diminueaza riscul de aparitie a cancerului de col uterin”, explica studiului.
Cercetatorii au monitorizat si potentialul efect al consumului de verde, dar s-a constatat ca nu exista nici o legatura intre consumul de verde si dezvoltarea cancerului de col uterin.

Sursa : www.lemonde.fr


Pentru mai multe informatii despre cancer, cancer de col uterin, ceai, ceai verde, aboneaza-te gratuit la Noul Newsletter EcoMagazin, personalizat pentru tine!

Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor peste 7500 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul ecologistilor. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.

Alte articole publicate de Mihaela Ilie

Recomandari la acest articol


Vitamina D reduce riscul decesului din caza cancerului de colon
9 Dec 2007

WASHINGTON - Persoanele cu valori ridicate ale vitaminei D in sange sunt mai putin susceptibile decesului ca urmare a cancerului colorectal. A declarat un grup de cercetatori saptamana trecuta; totusi, vitamina nu pare sa afecteze ratele mortalitatii si in cazul… Citeste mai departe»



Alge pentru vindecarea cancerului si stridii pentru a detecta poluarea
11 Iun 2008

Specializati in studii din mediul marin,un laborator de la universitatea La RochelleFranta, studiaza in micro-alge, molecule pentru a trata cancerul si folosesc stridi pentru a masura poluarea. In alt laborator, o echipa cauta sa identifice molecule provenite din micro-organisme marine… Citeste mai departe»

Elefanti beti in savana. Mit sau realitate?
16 Apr 2008

Cine a avut ocazia sa citeasca o brosura de calatorii despre Africa, a auzit in mod sigur de elefantii care se imbata cu fructele marula. Marula este o specie de mango care fermenteaza imediat cum se coace, datorita caldurilor foarte… Citeste mai departe»

De Sarbatori, beti alcool cu masura
19 Dec 2007

Migrene, arsuri la stomac, balonari, greturi, mers ingreunat, acestea sunt senzatiile neplacute ca urmare a mai multor pahare de alcool baute, in general cu ocazia sarbatorilor. In general, sfarsitul de an, gratie evenimentelor din aceasta perioada, ofera nenumarate momente prielnice… Citeste mai departe»

Stop sticlelor de plastic, beti apa de la robinet!
12 Aug 2007

Dupa ce a anuntat ca metropola pe care o pastoreste se va “inverzi” prin plantarea unui milion de copaci, Michael Bloomberg are un nou imbold ecologic si isi indeamna concetatenii sa bea numai apa de la robinet. Campania impotriva sticlelor… Citeste mai departe»

Fumatul pasiv creste riscul copiilor pentru alergii
15 Ian 2008

Tinerii copii care sunt expusi la fumul de tigara de la varste foarte fragede ar putea sa fie mai predispusi sa sufere de anumite alergii, sugereaza un nou studiu. Expertii au stiut de mai demult ca expunerea la fumatul pasiv,… Citeste mai departe»

Top 10 pasi pentru a reduce incalzirea globala
11 Aug 2007

incalzirea globala Suntem prea mici sa reducem efectele incalzirii globale. Asa gandesc cei mai multi dintre noi si, prin urmare, nu iau niciun fel de masuri. Oamenii de stiinta sustin ca nu trebuie sa facem sacrificii supraomenesti pentru a salva planeta. Este… Citeste mai departe»

Lasa un comentariu
Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet?
Alatura-te discutiilor de pe forum.

Stirile zilei Izolarea termica a cladirilor va reduce consumul energetic si va oferi un confort mult mai mare locatarilor
Eficienta energetica

Izolarea termica a cladirilor va reduce consumul energetic si va oferi un confort mult mai mare locatarilorIzolarea termica a cladirilor va reduce consumul energetic si va oferi un confort mult mai mare locatarilor, in toate anotimpurile; - Solutiile moderne de izolare termica permit o protectie omogena si continua iarna (cu efect de economisire a costurilor cu… Citeste mai departe»

Cea mai importanta resursa a noastra nu este energia solara, nici cea eoliana si nici combustibilii
Educatie ecologica

Cea mai importantă resursă a noastră nu este energia solară, nici cea eoliană şi nici combustibiliiPe masura ce ne distantam de utilizarea combustibililor fosili si tindem spre surse de energie mai curate, nu cred ca cea mai importanta resursa va fi energia solara, eoliana, geotermala sau alta – afirma Michael Brune, directorul executiv al Sierra… Citeste mai departe»

Punerea integrala in aplicare a legislatiei UE in domeniul deseurilor ar aduce economii de 72 de miliarde euro pe an
Colectare deseuri

Punerea integrala in aplicare a legislatiei UE in domeniul deseurilor ar aduce economii de 72 de miliarde euro pe anConform unui studiu al Comisiei Europene, punerea integrala in aplicare a legislatiei UE in domeniul deseurilor ar aduce economii de 72 de miliarde euro pe an, ar creste cifra de afaceri anuala a sectorului european de gestionare si reciclare a deseurilor cu… Citeste mai departe»

Exercitiile fizice pot reduce impactul negativ al poluarii aerului asupra plamanilor
Sanatate

Protejăm mediul prin miÅŸcareO echipa de cercetatori din Brazilia a efectuat un studiu pe soareci in care a analizat impactul pe care il are aerul poluat asupra plamanilor, prin efectele sale de inflamatie si stres oxidativ, informeaza revista Medicine & Science in Sports… Citeste mai departe»

NASA a realizat o harta termica a Pamantului pentru anii 1880-2011. Vezi cat de mult au crescut temperaturile.
Incalzirea globala Schimbari climatice

NASA a realizat o harta termica a Pamantului pentru anii 1880-2011. Vezi cat de mult au crescut temperaturile.Temperaturile au crescut mult in ultimii ani, incalzirea globala fiind semnificativa din 1880 incoace, de cand s-a inceput culegerea datelor din statiile meteo cu regularitate si dupa reguli clare. Recent, NASA a dat publicitatii o harta termica animata din care… Citeste mai departe»

Targul Raw Generation
Aditivi alimentari Alimentatie Sanatate

Targul Raw GenerationTargul Raw Generation este locul in care am adunat toate aspectele unei vieti sanatoase. Aici vei gasi bunatati bio, legume organice, superalimente, cosmetice si detergenti naturali, carti de retete raw, haine unicat realizate din materiale 100% naturale, produse de ingrijire… Citeste mai departe»

EcoChampions
Educatie ecologica Parteneri Proiecte ecologice Voluntariat

EcoChampionsVoluntarii proiectului EcoChampions vor implementa 25 de proiecte in folosul comunitatii din judetul Constanta Prin proiectul EcoChampions, Asociatia MaiMultVerde si Grupul CEZ isi propun sa puna bazele unei comunitati de voluntari care sa se implice din ce in ce mai… Citeste mai departe»