Broccoli reduce riscul cancerului de prostata cu 45 la suta
14 Iul 2010 Comenteaza pe Forum Trimite prin Y!M Trimite prin Email
Cercetatorii sustin ca leguma este bogata in compusi care protejeaza celulele de distrugerea ADN-ului
Barbatii care mananca regulat broccoli si conopida prezinta un risc scazut de a se imbolnavi de cancer de prostata, arata un studiu realizat de Institutul National de Oncologie din SUA. Rezultatele au fost obtinute in urma unei cercetari realizate pe un esantion de 29.000 de barbati cu varste cuprinse intre 55 si 74 de ani, care au fost monitorizati pe o perioada de patru ani. La inceputul studiului, barbatii nu aveau cancer de prostata. Ei au completat o serie de chestionare referitoare la obiceiurile lor alimentare.
Pe parcursul studiului, barbatii au fost testati pentru a depista cancerul de prostata. In urma analizelor, 1.338 de voluntari au fost diagnosticati cu cancer de prostata. Participantii la studiu, care au declarat ca obisnuiesc sa manance frecvent legume precum broccoli, conopida, varza si salate, prezentau un risc cu 45 la suta mai mic de a dezvolta acest tip de cancer. Potrivit oamenilor de stiinta, dintre aceste legume se pare ca cele mai mari beneficii asupra organismului le aduc broccoli si conopida. Cercetatorii sustin ca aceste legume sunt bogate in compusi care protejeaza celulele de distrugerea ADN-ului.
Specialistii atrag atentia ca fierberea legumelor, cum ar fi broccoli, varza de Bruxelles, conopida si varza alba, le lasa fara proprietatile anticancer. In plus, studii anterioare au legat consumul acestui tip de legume de descresterea riscului de cancer, datorita concentratiei mari de glucozinolat. Oamenii de stiinta de la Universitatea din Warwick au testat patru metode de preparare a legumelor, cum ar fi fierberea, prepararea la abur, la microunde si “perpelirea” in tigaie. Specialistii au constatat ca fierberea pentru 30 de minute reduce continutul benefic din broccoli cu 77 la suta, la varza de Bruxelles cu 58 la suta, la conopida, cu 75 la suta, si la varza alba, cu 65 la suta.
Sursa: Gandul
Pentru mai multe informatii despre barbati, broccoli, brocoli, bruxelles, cancer, conopida, legume, microunde, preparare, prostata, varza, warwick, aboneaza-te gratuit la Noul Newsletter EcoMagazin, personalizat pentru tine!
Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor peste 7500 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul ecologistilor. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.
Recomandari la acest articol
Vitamina D reduce riscul decesului din caza cancerului de colon
9 Dec 2007
WASHINGTON - Persoanele cu valori ridicate ale vitaminei D in sange sunt mai putin susceptibile decesului ca urmare a cancerului colorectal.
A declarat un grup de cercetatori saptamana trecuta; totusi, vitamina nu pare sa afecteze ratele mortalitatii si in cazul… Citeste mai departe»
Calciul reduce riscul de aparitie a cancerului la persoanele in varsta
11 Mar 2009
Calciul reduce riscul de aparitie a cancerului la persoanele in varsta
Un studiu efectuat in Chicago pe un esantion de aproape un milion de barbati si femei, au dovedit ca o dieta bogata in calciu ajuta la protejarea impotriva unor… Citeste mai departe»
Beti cafea pentru a reduce riscul de aparitie a cancerului de col uterin!
13 Sep 2008
Acest studiu, propus de Ministerul japonez al Sanatatii, s-a desfasurat pe o perioada de 15 ani, timp in care au fost monitorizate 54 000 de femei cu varsta cuprinsa intre 40 si 69 de ani. In aceasta perioada la un… Citeste mai departe»
Cercetare: Broccoli contra cancerului
1 Mar 2008
Administrarea de extract de broccoli poate scadea cu 50% pericolul aparitiei formatiunilor canceroase, se arata intr-un studiu realizat pe animale. In trecut oamenii de stiinta au aratat ca si varza, conopida si varza de Bruxelles are proprietati anticancerigene, datorita prezentei… Citeste mai departe»
Broccoli, folosit impotriva cancerului stomacal
8 Apr 2009
Intr-un studiu recent al cercetatorilor americani, publicat in revista Cancer Prevention Research, se demonstreaza faptul ca alimentatia zilnica cu broccoli poate sa ofere o protectie eficienta impotriva cancerului stomacal.
O substanta din broccoli, sulforafan, poate activa un numar de gene… Citeste mai departe»
Mersul pe jos, benefic impotriva cancerului de prostata si a racelii
6 Dec 2009
O plimbare zilnica scade riscul de aparitie a cancerului de prostata si a racelii, potrivit unui studiu recent publicat in revista Urology, informeaza dailymail.co.uk.
Aproximativ doua treimi dintre barbatii care merg pe jos intre trei si sase ore pe saptamana… Citeste mai departe»
Carnea rosie sporeste riscul de aparitie a cancerului
5 Iul 2009
Carnea rosie si lactatele cresc riscul de aparitie a cancerului pancreatic, arata un studiu realizat de cercetatori americani, publicat in Journal of the National Cancer Institute.
Cancerul pancreatic este fatal in 95% din cazuri, iar fumatul si obezitatea sunt factori… Citeste mai departe»
Lasa un comentariu
Stirile zilei
Intr-un oras din Germania de 1500 de locuitori exista in fiecare locuinta cel putin un bolnav de cancer
Sanatate
Expertii de sanatate din Germania sunt socati de un mic orasel, in care in fiecare locuinta exista cel putin un bolnav de cancer. Orasul Wewelsfleth are o populatie de 1500 de locuitori si a fost numit “orasul blestematilor” deoarece numarul persoanelor diagnosticate cu cancer este… Citeste mai departe»
Romania, invitata sa devina partenerul Germaniei la cel mai mare targ de produse ecologice din lume, Biofach 2013
Agricultura ecologica Produse ecologice
Romania a fost invitata sa devina anul viitor partenerul Germaniei la cel mai mare targ de produse ecologice din lume – Biofach Nuremberg 2013. La editia din acest an, Romania va fi reprezentata de 24 de firme, din care 20… Citeste mai departe»
Pasarile Deltei si-au gasit refugiul si adapostul la munte
Biodiversitate
Daca in aceste zile ajungeti pe malul Barzavei, sa nu va frecati la ochi in momentul in care o sa vedeti carduri de sute de rate salbatice pe apa. Ba mai mult, alaturi de acestea veti vedea o fauna pe… Citeste mai departe»
Incepe actiunea de evaluare la speciile strict protejate in Bistrita-Nasaud: urs brun, lup, ras si pisica salbatica!
Biodiversitate Protectia mediului
Agentia pentru Protectia Mediului Bistrita-Nasaud supervizeaza actiunea de evaluare a efectivelor pentru speciile de animale salbatice strict protejate, respectiv: urs brun, lup, ras si pisica salbatica, care se va desfasura in perioada februarie – aprilie 2012.
Gestionarii fondurilor cinegetice au… Citeste mai departe»
Cercetatorii de la Universitatea din Bedforshire, Marea Britanie, au conceput o noua tehnica ce permite alimentarea dispozitivelor electrice cu energie.
Energie regenerabila
Cercetatorii de la Universitatea din Bedforshire, Marea Britanie, au conceput o noua tehnica ce permite alimentarea dispozitivelor electrice cu energie. Sistemul conceput de profesorul Ben Allen de la Centre for Wireless Research foloseste undele radio pentru energia electrica, anunta BBC… Citeste mai departe»
Economia verde genereaza 500.000 de locuri de munca noi in Uniunea Europeana
Afaceri ecologice
Uniunea Europeana ar putea implementa in prima jumatate a acestui an o decizie importanta in ceea ce priveste protejarea mediului, care ar genera 500.000 de locuri de munca.
Masura este una simpla: tarile din Comunitate trebuie sa faca lucrari de… Citeste mai departe»
Promotorul cianurilor pentru Rosia Montana, noul consilier al prim-ministrului Mihai Razvan Ungureanu
Resurse naturale
Interesele companiei Rosia Montana Gold Corporation sunt reprezentate la cel mai inalt nivel si in Guvernul Romaniei. Din echipa noului premier Mihai Razvan Ungureanu va face parte Corina Vintan, unul dintre oamenii de incredere ai prim-ministrului si un vechi colaborator… Citeste mai departe»