Bucurestiul Respira – programul companiei Carpatcement, premiat la PR Award

Programul de responsabilitate sociala „Bucurestiul Respira”, dezvoltat de Carpatcement Holding impreuna cu agentia de relatii publice THE PRACTICE a fost distins cu Silver Award for Excellence la categoria campanii non-comerciale in cadrul PR Award, singura competitie dedicata campaniilor de PR din Romania, se arata intr-un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

„Bucurestiul Respira este cel mai important program pe care il desfasuram in domeniul responsabilitatii sociale. Am reusit alaturi de parteneri importanti sa demonstram ca manifestam un respect deosebit pentru protectia mediului si sustinem in continuare ca orice initiativa de acest tip ne ajuta pe noi si generatiile viitoare sa putem Respira un aer mai curat si sa avem o viata mai frumoasa. Castigarea acestui premiu ne bucura si ne impulsioneaza sa militam in continuare pentru un Bucuresti mai frumos si mai verde!”, a declarat Bogdan Arnautu, Manager de Comunicare al Carpacement Holding.

Programul „Bucurestiul Respira”, realizat in parteneriat cu Asociatia Expertilor de Mediu, a fost lansat in 2006, cand s-au plantat copaci pe o suprafata de 2 hectare in comuna Cornetu (judetul Ilfov); pentru cel de-al doilea an de implementare a programului, s-a ales un teren de aproximativ 3 hectare in comuna Copaceni (judetul Ilfov). „Bucurestiul Respira” a fost sprijinit si de alti parteneri importanti, precum Agentia pentru Protectia Mediului Ilfov, Agentia Regionala pentru Protectia Mediului Bucuresti, REBU S.A. si Administratia Nationala „Apele Romane” Giurgiu.

„Suntem onorati ca reprezentantii Carpatcement au decis sa inscrie acest program intr-un concurs de PR. Totodata, acest lucru ne emotioneaza – am pus mult suflet in „Bucurestiul Respira”, iar premiul castigat in cadrul PR Award este o recunoastere publica atat a muncii noastre, cat si a parteneriatului excelent intre toate institutiile implicate.
Premiul evidentiaza, inca o data, nevoia orasului pentru programe de acest tip”, a declarat Marta Togan, Junior Consultant The Practice.

Programul „Bucurestiul Respira” a fost initiat ca raspuns fata de diminuarea drastica a Centurii Verzi a capitalei, formata din paduri de protectie care au menirea de a reimprospata aerul, in timp ce impiedica praful sa intre in oras. „Compania Carpatcement Holding actioneaza responsabil in ceea ce priveste mediul inconjurator, promovand constientizarea problemelor in legatura cu mediul si sanatatea, investind in combustibili alternativi si tehnologii prietenoase mediului, pentru o noua calitate a vietii”, se arata in comunicat.

Gala PR Award s-a aflat la cea de-a 5 a editie si este cea mai importanta competitie de acest fel de pe piata romaneasca a comunicarii. Editia din 2007 s-a bucurat de sustinerea unui juriu international, reunind competente in comunicare din SUA, Germania, Belgia, Marea Britanie si Romania, condus de Peter Debreceny, Presedintele Institute for Public Relations, USA. Juriul a fost format din 12 membri, specialisti in comunicare, practicieni de relatii publice sau jurnalisti. Campaniile au fost apreciate conform criteriilor de performanta in comunicare stabilite de International Public Relations Association.

Sursa: Smart Financial

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *