Cafeaua scade riscul de cancer
25 Iun 2010 Comenteaza pe Forum Trimite prin Y!M Trimite prin Email
Efectele anticancerigene ale cafelei au fost observate de mai multe studii.
Un nou studiu a aratat ca oamenii “dependenti” de cafea au sanse mai putine sa se imbolnaveasca de cancer la cap si gat. Mai mult, cu cat se consuma mai multa cafea, cu atat mai mult scade riscul.
In cadrul studiului, la cei care au baut patru sau mai multe cesti de cafea pe zi, sansa ca sa apara tumori a scazut cu 39%, potrivit American Association for Cancer Research care a publicat lucrarea in jurnalul Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention.
Din pacate insa, studiul este asociativ, ceea ce inseamna ca cercetatorii au descoperit o legatura puternica intre consumul de cafea si reducerea riscului de cancer, dar nu pot spune cu siguranta ca vinovata este cafeaua.
“Din moment ce cafeaua este atat de raspandita si exista o incidenta ridicata a cancerului si o rata mica de supravietuire, rezultatele noastre au implicatii pentru mari pentru sanatatea populatiei”, a declarat Mia Hashibe, doctor si profesor la University of Utah din Salt Lake City, autoarea studiului.
Nu este prima oara cand se afirma despre cafea ca are un efect anticancerigen.
Potrivit cbsnews.com. cercetatori de la Harvard University au aratat ca consumul de cafea scade riscul de cancer de prostata, incidenta acestei forme de cancer scazand cu 60% la cei care consumau cafea.
Sursa: Realitatea TV
Pentru mai multe informatii despre cancer, Harvard, tumori, aboneaza-te gratuit la Noul Newsletter EcoMagazin, personalizat pentru tine!
Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor peste 7500 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul ecologistilor. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.
Recomandari la acest articol
Dieta care scade riscul de Alzheimer
14 Apr 2010
Un regim alimentar bogat in ulei de masline, alune, peste, carne de pui si fructe si legume are efectul de stavilar in calea maladiei Alzheimer, se precizeaza intr-un raport publicat de specialistii de la Universitatea Columbia, din New York, in… Citeste mai departe»
Gratarul creste riscul de cancer
5 Dec 2007
Femeile care consuma alimente prajite sau preparate la gratar in exces au un risc dublu de a suferi de cancer ovarian sau uterin.
Mancarea gatita in exces, fie ca este prajita, preparata la gratar sau la grill, contine o substanta… Citeste mai departe»
Suplimentele cu multivitamine nu reduc riscul de cancer.
21 Mar 2009
Suplimentele cu multivitamine nu reduc riscul de cancer, maladii cardiovasculare sau de deces in cazul femeilor aflate la menopauza, potrivit rezultatelor unui studiu care s-a desfasurat intre anii 1993 si 2005, in Statele Unite.
Un numar de 161.808 femei, cu… Citeste mai departe»
Un pahar de vin creste riscul imbolnavirii de cancer cu 168%
1 Apr 2009
Oamenii de stiinta francezi au distrus mitul potrivit caruia consumul moderat de vin rosu ar fi sanatos. Acestia au facut o descoperire socanta: un singur pahar de vin rosu, baut zilnic, creste riscul de a face cancer cu 168 la… Citeste mai departe»
Riscul de cancer cutanat a crescut cu 10% din cauza radiatiilor de tip C
6 Iul 2009
Specialistii spun ca, din cauza subtierii stratului de ozon, radiatiile ultraviolete de tip C sunt tot mai periculoase.
Dermatologii avertizeaza ca protectia solara trebuie sa fie mai puternica decat in anii trecuti.
“Sunt periculoase pentru organism in general si pentru… Citeste mai departe»
Studiu: Animalele de casa reduc riscul imbolnavirii de cancer cu 30%
13 Oct 2008
Nu ii mai eutanasiaza, dar ii lasa sa se omoare intre ei.
Persoanele care au un animal de casa prezinta un risc cu 30% mai mic de a se imbolnavi de cancer la nivelul sistemului limfatic, potrivit unui studiu publicat… Citeste mai departe»
Utilizarea frecventa a telefoanelor mobile creste riscul de cancer al gurii
19 Dec 2007
Utilizarea frecventa a telefoanelor mobile creste cu pana la 50% riscul de cancer al gurii, potrivit unui studiu realizat in Israel, publicat in American Journal of Epidemiology.
Utilizarea frecventa a telefonului mobil timp de peste cinci ani creste cu 50%… Citeste mai departe»
Lasa un comentariu
Stirile zilei
Economia verde genereaza 500.000 de locuri de munca noi in Uniunea Europeana
Afaceri ecologice
Uniunea Europeana ar putea implementa in prima jumatate a acestui an o decizie importanta in ceea ce priveste protejarea mediului, care ar genera 500.000 de locuri de munca.
Masura este una simpla: tarile din Comunitate trebuie sa faca lucrari de… Citeste mai departe»
Promotorul cianurilor pentru Rosia Montana, noul consilier al prim-ministrului Mihai Razvan Ungureanu
Resurse naturale
Interesele companiei Rosia Montana Gold Corporation sunt reprezentate la cel mai inalt nivel si in Guvernul Romaniei. Din echipa noului premier Mihai Razvan Ungureanu va face parte Corina Vintan, unul dintre oamenii de incredere ai prim-ministrului si un vechi colaborator… Citeste mai departe»
Iata ce cosmetice trebuie sa eviti, fiind toxice!
Sanatate
„Natural” si „organic” sunt termeni care au rezonanta in descrierea multor produse cosmetice, transformandu-le, chiar, in concepte banale. Trebuie sa te transformi intr-un detectiv care isi apara pielea si sa citesti eticheta cosmeticelor pe care vrei sa le achizitionezi. Iata… Citeste mai departe»
Targul international de energii regenerabile RO Green Power Expo
Eficienta energetica Energie eoliana Energie regenerabila Energie solara Evenimente ecologice
Camera de Comert si Industrie Prahova, in colaborare cu Romexpo SA si compania Electro Vox, organizeaza in premiera, in perioada 24 – 26 aprilie 2012, in cadrul complexului expozitional Romexpo, targul international de energii regenerabile RO Green Power Expo, pentru… Citeste mai departe»
Turism in Cheile Turzii
Turism ecologic
Natura este frumoasa doar daca avem cu toti grija de ea, participand impreuna la curatenie si la pastrarea ei curata. www.turism-cheile-turzii.ro
Din respect pentru Natura, pentru ceea ce noi oamenii nu putem crea, am conceput si realizat acest portal, cu dorinta… Citeste mai departe»
Intre 1990 si 2006, in Uniunea Europeana s-au pierdut definitiv cel putin 275 hectare de sol pe zi
Agricultura ecologica
Un fenomen ingrijorator in Uniunea Europeana este degradarea solului.
Conform datelor publicate astazi de Comisia Europeana, intre 1990 si 2006 s-au pierdut definitiv cel putin 275 hectare de sol pe zi prin impermeabilizarea solului, adica acoperirea terenurilor fertile cu material impermeabil.… Citeste mai departe»
Agricultura ecologica din Romania si-a triplat, in 2011, numarul operatorilor activi din sistem, pana la 10.000
Agricultura ecologica Produse ecologice
Agricultura ecologica din Romania si-a triplat, in 2011, numarul operatorilor activi din sistem, pana la 10.000, iar cresterea subventiilor in acest domeniu ar putea aduce, la finele anului viitor, o dublare a agricultorilor care vor intra in sistemul de certificare… Citeste mai departe»