Cafeaua si ceaiul previn diabetul de tipul 2

17 Dec 2009 Comenteaza pe Forum Trimite prin Y!M Trimite prin Email


Alatura-te comunitatii EcoSapiens

Cafeaua si ceaiul scad riscul de a diabetului de tipul 2, potrivit unui studiu efectuat de cercetatorii de la Universitatea din (Australia), publicat recent in Archives of Internal Medicine, informeaza BBC News Online.ceai si cafea

Aceasta protectie oferita organismului ar putea sa nu fie asociata cu cofeina, din moment ce cafeaua decofeinizata are cel mai mare efect dintre bauturile testate in cadrul acestui studiu.

Oamenii de stiinta au analizat rezultatele a 18 studii la care au participat 500.000 de voluntari.

Persoanele care beau trei-patru cesti de cafea sau de ceai in fiecare zi reduc cu o cincime riscul declansarii diabetului de tip 2. Aceeasi cantitate de are un efect si mai pronuntat, scazand acest risc cu pana la o treime.

Diabetul de tipul 2 se declanseaza de obicei dupa varsta de 40 de ani, cand organismul inca mai poate sa sintetizeze insulina, insa in cantitati insuficiente, sau atunci cand insulina produsa nu mai actioneaza corespunzator.

Diabetul de tipul 2 este tratat printr-o si prin intensificarea activitatilor fizice. In afara acestor doi factori, sunt necesare adeseori diverse medicamente sau cu insulina.

Cercetatorii australieni au remarcat in urma analizei combinate a datelor ca fiecare ceasca suplimentara de cafea consumata in fiecare zi reduce riscul de aparitie a diabetului cu pana 7%.

Oamenii de stiinta considera ca nu coferina din cafea si din cea este responsabila cu aceste beneficii medicale, ci alti compusi din cele doua bauturi, inclusiv magneziul si o serie de antioxidanti, cunoscuti sub numele de lignani sau acizi clorogenici.

Sursa: Mediafax


Pentru mai multe informatii despre aparitie, cafea decofeinizata, ceai, diabet, dieta sanatoasa, injectii, insulina, medicamente, potrivit unui studiu, sanatoasa, sydney, zahar, aboneaza-te gratuit la Noul Newsletter EcoMagazin, personalizat pentru tine!

Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor peste 7500 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul ecologistilor. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.

Recomandari la acest articol


Cantitatile mici de vin combat diabetul
11 Dec 2007

Consumul moderat si regulat de vin poate preveni afectiunile cardiace datorita continutului bogat in tanini. O cantitate de 350 ml de vin pe zi, la mese diferite, reduce riscul de aparitie a diabetului, spun specialistii. Conform profesorului Constatin Ionescu Targoviste,… Citeste mai departe»



Diabetul va ucide in 2007 la fel de multi oameni ca SIDA
11 Noi 2007

Daca luam in considerare evolutia si raspandirea diabetului zaharat in ultimii ani o putem considera boala secolului 21. Dupa ce specialistii ne-au atentionat ca aceasta boala se propaga cu o viteza uimitoare acum ne atrag atentia ca diabetul va ucide… Citeste mai departe»

Uleiul de nuca de cocos poate preveni diabetul
30 Sep 2009

ulei de nuca de cocos O dieta bogata in ulei de nuca de cocos poate ajuta la prevenirea diabetului de tipul II, favorizat de obezitate si de un stil de viata sedentar, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii australieni, publicat de dailymail.co.uk. Uleiul din nuca… Citeste mai departe»

Uleiul de nuca de cocos poate preveni diabetul
27 Sep 2009

nuca de cocos O dieta bogata in ulei de nuca de cocos poate ajuta la prevenirea diabetului de tipul II, favorizat de obezitate si de un stil de viata sedentar, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii australieni, publicat de dailymail.co.uk. Uleiul din nuca… Citeste mai departe»

Defectiune la un reactor nuclear rusesc, de tipul celor de la Cernobil
30 Aug 2009

reactor nuclear Leningrad Un reactor din apropierea Sankt Petersburgului a fost oprit, din cauza unei defectiuni. El apartine Centralei Nucleare de la Leningrad, care este echipata cu acelasi fel de reactoare precum cele de la centrala din Cernobil, unde a avut loc catastrofa… Citeste mai departe»

Recolamp – S-au strans 115 tone de deseuri de tipul “surse de iluminat”
10 Oct 2008

Recolamp si-a publicat raportul de activitate pe 2010 Singura organizatie autorizata de Ministerul Mediului sa preia spre reciclare surse de iluminat, Recolamp, a anuntat ieri ca in primul an de functionare a impiedicat aruncarea necorespunzatoare a peste 115 tone de deseuri. Romanii pot si ei recicla astfel de… Citeste mai departe»

Merele previn astmul
15 Feb 2008

Un ghid cu sfaturi utile referitoare la dieta si stilul de viata pe care trebuie sa-l adopte bolnavii de astm bronsic a fost lansat ieri. O dieta bogata in fructe proaspete (in special mere, portocale si struguri) poate preveni astmul… Citeste mai departe»

Lasa un comentariu
Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet?
Alatura-te discutiilor de pe forum.

Stirile zilei Intr-un oras din Germania de 1500 de locuitori exista in fiecare locuinta cel putin un bolnav de cancer
Sanatate

Intr-un oras din Germania de 1500 de locuitori exista in fiecare locuinta cel putin un bolnav de cancerExpertii de sanatate din Germania sunt socati de un mic orasel, in care in fiecare locuinta exista cel putin un bolnav de cancer. Orasul Wewelsfleth are o populatie de 1500 de locuitori si a fost numit “orasul blestematilor” deoarece numarul persoanelor diagnosticate cu cancer este… Citeste mai departe»

Romania, invitata sa devina partenerul Germaniei la cel mai mare targ de produse ecologice din lume, Biofach 2013
Agricultura ecologica Produse ecologice

Eticheta noua la export: In Romania curge lapte si miere. BioRomania a fost invitata sa devina anul viitor partenerul Germaniei la cel mai mare targ de produse ecologice din lume – Biofach Nuremberg 2013. La editia din acest an, Romania va fi reprezentata de 24 de firme, din care 20… Citeste mai departe»

Pasarile Deltei si-au gasit refugiul si adapostul la munte
Biodiversitate

Păsările Deltei și-au găsit refugiul și adăpostul la munteDaca in aceste zile ajungeti pe malul Barzavei, sa nu va frecati la ochi in momentul in care o sa vedeti carduri de sute de rate salbatice pe apa. Ba mai mult, alaturi de acestea veti vedea o fauna pe… Citeste mai departe»

Incepe actiunea de evaluare la speciile strict protejate in Bistrita-Nasaud: urs brun, lup, ras si pisica salbatica!
Biodiversitate Protectia mediului

Incepe actiunea de evaluare la speciile strict protejate: urs brun, lup, ras si pisica salbatica!Agentia pentru Protectia Mediului Bistrita-Nasaud supervizeaza actiunea de evaluare a efectivelor pentru speciile de animale salbatice strict protejate, respectiv: urs brun, lup, ras si pisica salbatica, care se va desfasura in perioada februarie – aprilie 2012. Gestionarii fondurilor cinegetice au… Citeste mai departe»

Cercetatorii de la Universitatea din Bedforshire, Marea Britanie, au conceput o noua tehnica ce permite alimentarea dispozitivelor electrice cu energie.
Energie regenerabila

Cercet?torii de la Universitatea din Bedforshire, Marea Britanie, au conceput o nou? tehnic? ce permite alimentarea dispozitivelor electrice cu energie.Cercetatorii de la Universitatea din Bedforshire, Marea Britanie, au conceput o noua tehnica ce permite alimentarea dispozitivelor electrice cu energie. Sistemul conceput de profesorul Ben Allen de la Centre for Wireless Research foloseste undele radio pentru energia electrica, anunta BBC… Citeste mai departe»

Economia verde genereaza 500.000 de locuri de munca noi in Uniunea Europeana
Afaceri ecologice

Reabilitare termicaUniunea Europeana ar putea implementa in prima jumatate a acestui an o decizie importanta in ceea ce priveste protejarea mediului, care ar genera 500.000 de locuri de munca.  Masura este una simpla: tarile din Comunitate trebuie sa faca lucrari de… Citeste mai departe»

Promotorul cianurilor pentru Rosia Montana, noul consilier al prim-ministrului Mihai Razvan Ungureanu
Resurse naturale

Interesele companiei Rosia Montana Gold Corporation sunt reprezentate la cel mai inalt nivel si in Guvernul Romaniei. Din echipa noului premier Mihai Razvan Ungureanu va face parte Corina Vintan, unul dintre oamenii de incredere ai prim-ministrului si un vechi colaborator… Citeste mai departe»