Cerealele integrale reduc tensiunea

9 Oct 2009 Comenteaza pe Forum Trimite prin Y!M Email Tipareste

, ,


Alatura-te comunitatii EcoSapiens

Puteti tine sub control tensiunea ridicata cu ajutorul cerealelor integrale, dupa cum se arata intr-un studiu publicat recent in American Journal of Clinical Nutrition si citat de Reuters.cereale integrale

Conform studiului, barbatii care consumau cereale integrale aveau cu 19% mai putine sanse de a avea tensiune ridicata fata de barbatii care mancau mai putine cereale integrale.

Intrucat acest tip de cereale contine mai multi nutrienti, specialistii din America au recomandat consumarea a cel putin 85 de grame pe zi de cereale integrale. De asemenea, exista dovezi ca si femeile care mananca asemenea cereale au un risc scazut de hipertensiune, insa nu se stie inca daca cerealele afecteaza inima.

Pentru a obtine rezultatele dorite, echipa doctorului Alan J. Flint, de la Harvard School of Public Health, Boston, a tinut sub observatie 51.529 de barbati, din 1986 incoace, an in care subiectii aveau o varsta cuprinsa intre 40 si 75 de ani.

Au mai fost tinuti sub observatie alti 31.684 de barbati, care nu aveau hipertensiune, cancer sau alte boli de inima. In decursul a 18 ani, cat a durat studiul, 9.227 de subiecti au avut hipertensiune.

Insa barbatii care consumau cereale integrale, cel putin 52 de grame pe zi, aveau cu 19% mai putine sanse de a avea tensiune mare, fata de barbatii care consumau numai 3 grame de cereale integrale pe zi.

Se pare ca un alt avantaj al consumarii cerealelor integrale pe o perioada lunga de timp este aceea ca persoanele nu se ingrasa sau iau in greutate doar cateva kilograme in plus.

Sursa: Intact News

Pentru mai multe informatii detaliate despre ecologie si protectia mediului, evenimente ecologice, stiri de mediu, , , sau voluntariat oriunde in tara aboneaza-te gratuit la newsletterul saptamanal EcoMagazin

ecosapiens logoEsti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor 5000 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul comunitatii. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.

Recomandari» Ce au in comun urmatoarele articole?

Cerealele integrale ajută la scăderea tensiunii arteriale

Consumul unei singure porţii de cereale integrale poate ajuta la prevenirea hipertensiunii arteriale. Consumul a mai multor porţii de cereale integrale ar putea micşora riscul hipertensiunii în viitor. Aceasta este continua...

Produsul zilei - Melci din grâu integral ecologic

Aceste paste făinoase ecologice sunt fabricate din făină ecologică integrală din grâu şi apă. De ce să consumăm acest produs? Pentru că nu conţine E-uri, substanţe chimice de sinteză şi continua...

Incalzirea globala, accentuata de incapacitatea oceanelor de a mai absorbi dioxidul de carbon

Oceanele si-ar putea pierde capacitatea de a absorbi dioxidul de carbon din atmosfera, o calitate care a contribuit pana in prezent la incetinirea procesului de incalzire global. Cercetatorii britanici Ute continua...

Fibrele ne întăresc organismul pe timpul iernii

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, întrucât acoperă 20-30 la sută din necesarul zilnic de energie şi nu poate fi înlocuit de nicio altă masă Medicii nutriţionişti spun continua...

Cerealele rafinate sau integrale, o modă sănătoasă

Aceste alimente au fost concepute pentru consumul matinal. Nutriţioniştii recomandă însă tuturor să le mănânce pe toată durata unei zile fără a fi supuşi vreunui risc Cerealele pentru micul dejun sunt continua...

Siliciul întăreşte oasele şi părul

Multă vreme, rolul siliciului în organism nu a fost cunoscut. Acum, este în topul celor mai importante minerale. El se găseşte, din fericire, în majoritatea legumelor şi a fructelor, iar continua...

Aeroporturi - Zgomotul şi inima

Zgomotul produs de avioane în timpul nopţii duce la creşterea tensiunii arteriale fără ca persoanele afectate să se trezească, arată un studiu publicat în revista European Heart Journal. Cercetătorii de la continua...

Lasa un comentariu
galben Pentru a comenta alaturi de alte persoane:
Alatura-te discutiilor de pe forum.

forum Comenteaza pe Forum trimite Trimite prin Y!M Email


Cele mai importante stiri ale zilei
Ţânţarul modificat genetic, care inoculează un vaccin atunci când înţeapă, a fost creat de japonezi

Ţânţarul modificat genetic, care inoculează un vaccin atunci când înţeapă, a fost creat de japonezi Ţânţarul modificat genetic, care atunci când înţeapă inoculează omului un vaccin, a fost realizat de cercetătorii japonezi care cred că “vaccinatorii zburători” ar putea fi folosiţi ca o nouă modalitate de a combate malaria, informează The Telegraph. Noua abordare a… Citeste mai departe »

Elevii clujeni mănâncă mai sănătos după adoptarea legii anti fast-food

Elevii clujeni mănâncă mai sănătos după adoptarea legii anti fast-food La numai doi ani de la adoptare, legea privind alimenaţia sănătoasă în şcoli produce primele efecte. Potrivit unui studiu realizat la o şcoală din Cluj, consumul de alimente nesănătoase a scăzut cu jumătate, în timp ce a crescut consumul de… Citeste mai departe »

Câinii au fost la început o pacoste pentru oameni

Câinii au fost la început o pacoste pentru oameni Toţi câinii domestici, de la pudeli la pitbuli, se trag din lupii din Orientul Mijlociu, de acum 12.000 de ani, potrivit unui studiu. Dar cercetătorii spun că aceştia nu au fost dintotdeauna prietenii cei mai buni ai omului. Acest lucru… Citeste mai departe »

La Bistriţa funcţionează un stâlp de iluminat public cu panouri solare

La Bistriţa funcţionează un stâlp de iluminat public cu panouri solare Primul stâlp de iluminat public pe bază de panouri solare a fost pus în funcţiune astăzi la Bistriţa. Sistemul în valoare de aproximativ 3.000 de euro a fost donat de o organizaţie non-guvernamentală, aparţinătoare Universităţii Bloomfield din Statele Unite ale… Citeste mai departe »

Casa Verde: Statul va sprijini cu 60-70% costul centralelor pe energie regenerabilă

Casa Verde: Statul va sprijini cu 60-70% costul centralelor pe energie regenerabilă Orice familie care va dori să folosească energia regenerabilă va avea posibilitatea să se înscrie în programul Casa Verde. Până acum, doar companiile au putut să participe la programul defăşurat de Ministerul Mediului. “Programul Casa Verde a fost finalizat în… Citeste mai departe »

Ministrul Mediului: În patru săptămâni de Rabla s-au casat deja 45.000 de maşini

Ministrul Mediului: În patru săptămâni de Rabla s-au casat deja 45.000 de maşini În şedinţa de guvern de miercuri s-a hotărît suplimentarea cu 190.000 de lei, respectiv 50.000 de tichete valorice, pe lângă 228 de milioane epuizate deja, a declarat joi ministrul Mediului. “E un succes enorm al acestui program. În patru săptămâni… Citeste mai departe »

Programul Rabla pentru tractoare se lansează pe 19 martie

Programul Rabla pentru tractoare se lansează pe 19 martie De vineri, 19 martie, cei care vor să îşi caseze tractoarele pot merge să le predea la REMAT-uri. “Programul Rabla la tractoare am spus că începe pe 20 martie. O să înceapă mai repede, pe 19 martie. De vineri pot… Citeste mai departe »

ecosapiens

Inregistreaza-te in EcoSemnal Acum!

EcoSemnal creeaza comunitati de specialisti si voluntari pentru fiecare domeniu de interes din ecologie, prin care cerceteaza, organizeaza, si publica informatii ecologice pentru a putea fi prezentate cat mai eficient publicului. Click-Aici pentru Inregistrare!


Vrei sa sustii
adoptiile online?
Sprijina Adoptiile Afiseaza un
badge pe site-ul tau
vezi toate dimensiunile disponibile
Conferinta managementul deseurilor
© Copyright 2007 EcoMagazin · Contact · Termeni si conditii · Harta site - Gazduit pe servere dedicate SimpliQ - Optimizare site si promovare online de SEO IBB