CNA si IAA vor demara o campanie privind alimentatia sanatoasa

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) si International Advertising Association (IAA) vor demara, in luna aprilie, o campanie privind alimentatia sanatoasa, axata in special pe ideea de sport si miscare ca modalitate de intretinere recomandata. „Avem in plan demararea, in luna aprilie, a unei campanii centrate pe ideea de sport si miscare ca modalitate de a duce o viata sanatoasa. Ne vom adresa publicului adult, dar cu accent special pe publicul tanar, pe adolescenti”, a declarat Rasvan Popescu, presedintele CNA. Campania privind alimentatia sanatoasa se va desfasura pe parcursul acestui an, atat in presa scrisa, cat si la televiziune si radio, proiectul urmand sa fie realizat in colaborare cu agentia de publicitate Odyssey. In cadrul campaniei, vor fi derulate programe educative in scoli, mese rotunde sau alte vehicule de interactiune directa cu consumatorul. Campania se va derula pe diverse medii, cum ar fi TV, presa scrisa, brosuri si online.

Campania va pune accentul pe educarea consumatorului in legatura cu echilibrul nutritional, pe rolul fiecarui ingredient si comportamentele nutritionale, subliniind in egala masura importanta exercitiilor fizice pentru un stil de viata sanatos. Agentia Odyssey a fost aleasa de reprezentantii companiilor membre IAA si Romalimenta, partenere in acest demers, sa realizeze campania in urma unui proces de selectie care a durat cinci saptamani. Odyssey a fost selectata pentru prestatia din cadrul pitch-ului, dand dovada de intelegerea nevoilor consumatorului si de abilitatea de a aborda proiectul intr-un mod creativ si, totodata, memorabil. Acest proiect este primul de o asemenea anvergura initiat intr-un efort comun de cater industria de comunicare reunita in cadrul IAA Romania, in parteneriat cu CNA.

Echipa Odyssey care a participat la pitch a fost formata din Ileana Sebe – Strategy & New Business Director, Valentin Suciu – Creative Director si Cristina Hanganu – Corporate Communication & PR Director. Comitetul de lucru IAA pentru acest proiect a fost format din Alexandra Olaru – Unilever SCE, Ilinca Burlan – MARS Romania, Cristina Biciila – Coca-Cola Romania, Doina Cavache – Kraft Foods Romania, Eusediu Margasoiu – Pepsi Americas, Geanina Babiceanu – Intersnack, Razvan Eftimiu – Nestle Romania, Sergiu Mititelu – Hochland, Andreea Marincescu – Danone, Victor Dobre – IAA Romania.

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) este o autoritate publica autonoma, sub control parlamentar si garant al interesului public in domeniul comunicarii audiovizuale.

International Advertising Association (IAA) este organizatie tripartita, un parteneriat strategic unic, ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarii de marketing, de la clienti si agentii de publicitate pana la mass media. Asociatia are o organizare globala, cu baze in 96 de tari. In Romania, IAA reuneste peste 115 de membri, firme care fac publicitate pentru produsele si serviciile lor, companii de media, de research, case de productie publicitara si agentii de publicitate.
Sursa: Jurnalul National

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *