Colectare selectiva a deseurilor, la concertul din Capitala al trupei Bon Jovi

Colectare selectiva a deseurilor, la concertul din Capitala al trupei Bon Jovi.

O actiune de colectare selectiva a deseurilor va avea loc in timpul concertului pe care Bon Jovi il va sustine duminica, in Piata Constitutiei din Capitala, informeaza Eco-Rom Ambalaje, care va pune la dispozitia spectatorilor 40 de containere de plastic/metal si de hartie, relateaza Mediafax.

Anul trecut, la concertul sustinut de AC/DC in Capitala, atmosfera rock i-a inspirat pe participanti sa colecteze selectiv peste trei tone de deseuri de ambalaje (pahare, PET-uri, folie, doze de aluminiu sau carton).

Totodata, la festivalul B’estfest de anul acesta, desfasurat intre 1 si 3 iulie in comuna Tunari, s-au colectat selectiv peste 2,5 tone de deseuri de ambalaje – 1,2 tone plastic si 1,4 tone hartie/carton -, ceea ce inseamna echivalentul a peste sapte kilometri de pahare de plastic si peste 8,5 kilometri de pahare de hartie.

„In cadrul cortului eco Green Village, cei mai eco dintre participanti au primit din partea Eco-Rom Ambalaje: 3.500 de premii acordate la intrebarea zilei: «Numiti 10 tipuri de ambalaje care se pot recicla»; 1.000 de premii acordate la punctele de colectare din areal, pentru zece pahare aduse la container – o bratara reflectorizanta cu mesaje eco; 50 de mari castigatori – la un metru de pahare s-a oferit un super tricou de eco-roker”, spun organizatorii.

Pana in prezent s-a colectat selectiv si s-au transmis mesaje despre colectarea selectiva la principalele concerte/festivaluri ale verii, cum ar fi cel al Shakirei, B’estfest, Rock the City, urmand Bon Jovi.

Aproximativ 50.000 de bilete au fost vandute pana in prezent pentru concertul pe care trupa Bon Jovi il va sustine duminica.

In prezent, Bon Jovi se afla in plin turneu mondial, „The Circle” fiind seria de concerte cu cele mai mari incasari din 2010, potrivit revistei Billboard. Reusita de anul trecut, coroborata cu performanta similara din 2008, demonstreaza faptul ca celebra trupa americana a ajuns la un nivel de varf in ceea ce priveste profitabilitatea concertelor sale, la 26 de ani dupa ce si-a lansat albumul de debut. De-a lungul anilor, formatia a vandut peste 120 de milioane de albume in lumea intreaga. Cele mai cunoscute albume semnate Bon Jovi sunt „Slippery When Wet” (1986), „New Jersey” (1988) si „Keep the Faith” (1992). Cel mai recent material discografic al trupei este albumul „The Circle”, lansat in 2009.

Concertul de la Bucuresti al trupei Bon Jovi este organizat de East European Entertainment si D&D East Entertainment.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *