Compania Mos Ion Roata deschide al doilea showroom de biciclete din Bucuresti

Compania Mos Ion Roata deschide al doilea showroom de biciclete din Bucuresti

Compania Mos Ion Roata, detinuta de Emilian Bituleanu – presedintele bancii de mici dimensiuni Libra Bank – impreuna cu sotia sa, a deschis la sfarsitul lunii noiembrie al doilea showroom al companiei, dupa cel din Stefan cel Mare, pe Bulevardul Cantemir, in apropiere de Parcul Tineretului.

Investitia in cel de-al doilea showroom, care are o suprafata totala de 100 de metri patrati – ce include atat zona de vanzare, cat si cea de depozitare si service-ul – a fost aproximativ 12.000 de euro.

Compania a ales sa deschida un showroom in apropriere de parcul Tineretului, pentru ca „este un centru important al ciclismului din Bucuresti, atat pentru profesionisti cat si pentru tinerii care au imbratisat de curand aceasta pasiune”, spune Roxana Bituleanu, administrator Mos Ion Roata.

In cele doua showroom-uri compania expune circa 300 de biciclete – din toate zonele de interes, de la biciclete de curse la gama de entry level din Road, BMX, Dirt, MTB, hibride si copii – si piese, componente si echipamente specifice acestui domeniu.

Roxana Bituleanu spune ca in primul an de functionare al companiei – primul showroom fiind deschis in luna aprilie – vanzarile au fost similare estimarilor initiale. Astfel, pentru acest an, Mos Ion Roata ar putea obtine o cifra de afaceri de aproape 160.000 de euro, potrivit calculelor ZF ce au la baza informatiile oferite de companie.
„Anul 2010 am evoluat asa cum ne-am propus ca si vanzari. Estimam ca inchidem anul cu 450 de biciciclete vandute la un pret mediu de 350 de euro per bicicleta”.

Pe perioada iernii, in show room-ul din Stefan cel Mare, familia Bituleanu a amenajat si o zona de vanzare si service de echipamente de iarna – schiuri, snow-board-uri, clapari si accesorii specifice.
In spatele acestei decizii, a stat ca si in spatele deschiderii unui business in domeniul bicicletelor, pasiunea.

Emilian Bituleanu declara la inaugurarea primului showroom ca a fost mai mult decat o decizie de business, a fost un pas realizat din pasiunea pentru vehiculele pe doua roti.

„Eu sunt un pasionat de biciclete. In fiecare an parcurg circa 2.000-3.000 de kilometri astfel. Am participat pana acum la 7-8 maratoane si o data pe an fac traseele mele preferate, precum Bucuresti – Breaza sau Bucuresti – Balea pe bicicleta”, marturiseste omul de afaceri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *