Cu cat un copil se uita mai mult la televizor, cu atat bea mai mult bauturi dulci

0
69
Cu cat un copil se uita mai mult la televizor, cu atat bea mai mult bauturi dulci
Cu cat un copil se uita mai mult la televizor, cu atat bea mai mult bauturi dulci

Fiecare ora petrecuta de copii in fata micului ecran creste riscul consumului de bauturi gazoase dulci cu 50%, expunerea la reclamele publicitare fiind una dintre cauze – este concluzia unui studiu realizat de cercetatori de la Universitatea din Goteborg si mentionat de 7sur7.be.

Copiii care petrec mult timp in fata televizorului consuma mai multe bauturi gazoase dulci, arata Stina Olafsdottir, membra a echipei de cercetatori care a realizat studiul.

Cei care se uita la reclame publicitare ar fi cei mai inclinati sa bea astfel de lichide. Acesta nu este insa singurul motiv, subliniaza cercetatorii, remarcand totusi ca exista o legatura intre micul ecran si consum.

Studiul s-a desfasurat cu ajutorul parintilor a 17.000 de copii intre doi si patru ani.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here