Descopera cum sa fii verde in 80 de zile cu Minimax

1
29
Descopera cum sa fii verde in 80 de zile cu Minimax
Descopera cum sa fii verde in 80 de zile cu Minimax

Inscrieriile pentru campania Descopera cum sa fii verde in 80 de zile cu Minimax continua!

Pe parcursul a doua luni, Minimax desfasoara o campanie, la nivel national, de constientizare a importantei protejarii mediului, pentru cei mici. Proiectul derulat pana la sfarsitul lunii noiembrie are loc in scolile generale din toata tara.

Sub indrumarea invatatorilor si a profesorilor, copiii pot lua parte la numeroase activitati educative si distractive, in scop ecologic. Impreuna au ocazia sa construiasca din ambalaje reciclabile unul din personajele Minimax – Mini, Max, Cutulache sau Pisicuta.

Astfel, micutii sunt asteptati sa-si demonstreze creativitatea si sa invete, intr-un mod distractiv si relaxant, lucruri noi despre protejarea naturii. La final, fiecare clasa va trimite poze cu lucrarea realizata, avand sansa sa castige unul din sutele de premii puse in joc.

Cadourile sunt in asteptare pentru a fi oferite tuturor copiilor inscrisi in competitie. Micii ecologisti vor fi recompensati pentru eforturile depuse cu carti, rame ecologice si o excursie pentru intreaga clasa.

Pozele cu indragitele personaje, confectionate din materiale reciclabile, vor fi trimise pana la data de 22 noiembrie la O.P.30, C.P.62, Bucuresti sau la adresa de e-mail: raluca@zmn.ro.

Dupa evaluarea lucrarilor, cele mai reusite dintre ele vor fi premiate si postate pe pagina web: www.minimaxro.tv.

Prin aceasta campanie, Minimax urmareste sa se implice activ in educarea celor mici, in spiritul unui comportament ecologic, pornind de la activitati amuzate, inspirate chiar de protagonistii celor mai cunoscute seriale de la Minimax.

Actiunea este sustinuta si la TV prin difuzarea in prime-time pe postul Minimax a unor seriale de succes si filmulete pe diverse teme ecologice: Bindi, fetita junglei, A fost odata… pamantul nostru, Prietenul meu Boo, Chumballs.

Minimax sprijina actiunile de dezvoltare si educare a copiilor, fiind de-a lungul timpului implicat in numeroase actiuni sociale; Caravana Minimax si campania Placerea Lecturii fiind doua astfel de exemple.

Mai multe detalii puteti gasi pe site-ul: www.minimaxro.tv

Minimax – Divertisment ca in povesti!

Multumim partenerilor: Ministerul Mediului si Padurilor, Asociatia Scoli pentru un viitor verde, Editura Litera si www.erfi.ro.

***

Despre Minimax:

Lansat in 1999, Minimax este primul canal cu tematica pentru copii din Europa Centrala si de Est. Obiectivul sau principal este sa difuzeze programe educationale, non-violente, care transmit valori si distreaza copiii cu varste intre 2 si 12 ani. In programele destinate copiilor mai mari se pune accentul pe aventura si pe evenimente specifice varsei lor. Minimax transmite 14 ore pe zi (in intervalul 6:00 – 20:00) cele mai noi desene animate, iar duminica dupa-amiaza sunt difuzate filme de animatie despre familie si prietenie.

In iunie 2001 Minimax a intrat pe piata din Romania, iar incepand cu iulie 2007 canalul este achizitionat de Chello Central Europe, parte a Chellomedia Group.

www.minimaxro.tv

Despre Chello Zone:

Chello Zone este filiala a companiei internationale de media Chellomedia, parte a Liberty Global Inc., cel mai important operator de cablu international din lume.

Unul dintre liderii internationali si creator al canalelor tematice de televiziune, Chello Zone opereaza in Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia. Compania detine si produce un portofoliu de sase branduri de canale consolidate: Zone Reality, Zone Romantica, Zone Club, Zone Fantasy si Extreme Sports Channel. Audienta Chello Zone vine din peste 155 milioane de locuinte, din mai bine de 100 tari si este difuzata in 23 de limbi. Chello Zone lucreaza indeaproape cu parteneri de programare internationali pentru a crea si opera canale de calitate, incluzand canalul pentru copii prescolari, JimJam, cu Hit Entertainment, si canalul dedicat gastronomiei, Food Network, cu Scripps Networks Interactive. Chello Zone a infiintat, deasemenea, o societate mixta cu CBS Studios International pentru un portofoliu de sase canale britanice de divertisment, printre care CBS Drama, CBS Action, CBS Reality si Zone Horror.

Difuzand seriale moderne, documentare captivante, filme artistice, soap opera, sport, drame si emisiuni lifestyle, canalele Chello Zone sunt pe gustul tuturor. Canalele de televiziune sunt complementate de brevete inovative, tehnologii interactive si co-productii, difuzate in format video online si pe mobil, precum si productii speciale, realizate la cerere.

Pentru mai multe informatii, va rugam vizitati: www.chellozone.com

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here