Cancerului esofagian
15 Feb 2009 Comenteaza pe Forum
Anticonceptionalele, protectie contra cancerului
Folosirea pilulelor contraceptive reduce semnificativ riscul declansarii unor forme de cancer in cazul femeilor. Efectul protector se mentine 15 ani Cercetatorii de la Universitatea din Aberdeen au analizat datele stranse in 36 de ani, timp in care au fost monitorizate… Citeste mai departe»
Solutie-cheie in tratamentul cancerului de piele

Un compus organic – Rose Bengal – utilizat de femeile indiene pentru a-si face “punctul” rosu pe frunte ar putea fi o solutie-cheie in tratamentul cancerului de piele (melanom), potrivit profesorului John Thompson, director al Sectiei Melanoma la Universitatea din… Citeste mai departe»
Beti cafea pentru a reduce riscul de aparitie a cancerului de col uterin!

Acest studiu, propus de Ministerul japonez al Sanatatii, s-a desfasurat pe o perioada de 15 ani, timp in care au fost monitorizate 54 000 de femei cu varsta cuprinsa intre 40 si 69 de ani. In aceasta perioada la un… Citeste mai departe»
Kronospan, in zodia cancerului
FORMALDEHIDA – Da locuri de munca si otraveste vietile La Sebes, oamenii s-au pus de-a curmezisul construirii unei noi fabrici de formaldehida. Si brasovenii s-au speriat de posibilitatea de a se imbolnavi de cancer si au protestat fata de Kronospan.… Citeste mai departe»
Cercetare: Broccoli contra cancerului
Administrarea de extract de broccoli poate scadea cu 50% pericolul aparitiei formatiunilor canceroase, se arata intr-un studiu realizat pe animale. In trecut oamenii de stiinta au aratat ca si varza, conopida si varza de Bruxelles are proprietati anticancerigene, datorita prezentei…
Alge pentru vindecarea cancerului si stridii pentru a detecta poluarea
Specializati in studii din mediul marin,un laborator de la universitatea La RochelleFranta, studiaza in micro-alge, molecule pentru a trata cancerul si folosesc stridi pentru a masura poluarea. In alt laborator, o echipa cauta sa identifice molecule provenite din micro-organisme marine…
Suplimentele de licopen provenite de la tomate interfereaza cu nivelul de hormoni si pot determina aparitia cancerului la colon, conform unui nou studiu. In Europa sunt inregistrate anual 363.000 de cazuri de cancer colorectal si estimativ peste 900.000 la nivel…
Patru cesti cu ceai verde zilnic, dieta fara condimente, somn odihnitor, renuntarea la tabagism. O reteta simpla si placuta, prin care putem sa ne protejam de bolile de memorie. Fundatia Ana Aslan Inter-na-tional a organizat recent intalnirea cu tema “Poate… Citeste mai departe»
Vechile soiuri de fructe si legume te protejeaza de cancer!
Sistemul nostru imunitar se apara in diverse feluri in fata atacurilor. Pentru a lupta importiva celulelor canceroase care tocmai se nasc, tactica e identica cu cea importiva toxinelor : marcajul. Toate celulele canceroase au o gena care produce o enzima.…
Fumatul pasiv, risc de cancer la copii
CAMPANIE. Prevenirea bolilor canceroase cauzate de expunerea copiilor la fumul de tigara este tema din acest an a Zilei Mondiale de Lupta Contra Cancerului, care se sarbatoreste anual, in data de 4 februarie. In aceasta zi, voluntari ai Federatiei Asociatiilor…
Ca sa nu distrugeti nutrienti importanti din mancare, invatati sa combinati alimentele si sa folositi temperatura potrivita prepararii lor. Daca stiti sa gatiti mancarea la temperaturile potrivite, veti absorbi la maximum nutrienti importanti din alimente. Ca sa va intariti inima,… Citeste mai departe»
Uniunea Europeana va impune Statelor Unite ale Americii, incepind cu luna aceasta, noi restrictii foarte clare in ceea ce priveste utilizarea aditivilor care pot determina aparitia cancerului. Astfel, toate companiile din industria alimentara vor fi obligate ca, inainte de a…
Sofranul se situeaza pe locul cinci intr-un clasament alcatuit pe baza analizei a 1.000 de alimente bogate in antioxidanti. Sofranul este unul dintre cei mai utilizati coloranti alimentari naturali. El constituie totodata ingredientul principal dintr-un amestec de condimente numit curry,…
Oamenii de stiinta din India studiaza potentialul ceaiului verde cu polifenoli care stopeaza oxidarea grasimilor din produsele din carne, in acest mod marindu-se durata de valabilitate a produselor si pastrandu-si mai mult timp aromele. Ceaiul este benefic, intrucat scade riscul…
Utilizarea indelungata a telefoanelor mobile creste riscul aparitiei cancerului de glande salivare, arata un studiu israelian publicat in American Journal of Epidemiology. Cercetatorii Universitatii Tel Aviv au analizat 500 de bolnavi care sufereau de aceasta afectiune rara a glandelor salivare.… Citeste mai departe»
Cancerul de stomac este un cancer frecvent si grav, care se dezvolta din celulele glandelor ce captusesc peretele intern al stomacului (mucoasa). Cancerul de stomac mai este cunoscut si sub numele de adenocarcinom de stomac. El se afla pe locul…
Americanii stiu cum sa se fereasca de cancer
Tot mai putini americani mor de cancer. Cele mai recente studii arata o scadere semnificativa a ratei motalitatii in randul persoanelor bolnave de cancer. Acest succes se datoreaza, cred specialistii, atat progresului medical, dar si faptului ca tot mai multi…

Studiu: Animalele de casa reduc riscul imbolnavirii de cancer cu 30%
Nu ii mai eutanasiaza, dar ii lasa sa se omoare intre ei. Persoanele care au un animal de casa prezinta un risc cu 30% mai mic de a se imbolnavi de cancer la nivelul sistemului limfatic, potrivit unui studiu publicat…

Animalele de casa reduc riscul imbolnavirii de limfom
Persoanele care au un animal de casa prezinta un risc cu 30% mai mic sa se imbolnaveasca de cancer la nivelul sistemului limfatic, potrivit unui studiu al cercetatorilor de la universitatile California si Stanford, citat de presa americana. Savantii care…
Actrita britanica Liz Hurley va lansa o linie de alimente dietetice eco. Vizitati magazinul bio online www.Biolateria.ro Peste 3.000 de produse bio sau produse naturiste de la cei mai premiati producatori Bio din lume. O sustinatoare a luptei impotriva cancerului…
Atentie! Statul la soare te poate imbolnavi de cancer de piele!
Mai multe statii meteo din Europa au detectat saptamana trecuta radiatii ultraviolete care aveau un nivel alarmant. Specialistii anuntau saptamana trecuta la Budapesta ca 17 minute sub razele soarelui sunt suficiente pentru a produce arsuri. Medicii atrag atentia si celor…
Alimentele bogate in calorii care provin din vest cresc riscul aparitiei sindromului metabolic (MetS), conform unui nou studiu efectuat in Statele Unite ale Americii (SUA). Acesta vine in completarea altora realizate pentru a se observa efectul alimentelor procesate si a…
Branza provenita din laptele din Nepal are efecte mult mai bune asupra inimii decat cea de la bovine din Canada, deoarece contine mai multe grasimi polisaturate si acid linoleic conjugat. Acesta se gaseste predominant in lapte, branza si carne. Studiile…
Sapte condimente bune pentru sanatate
Studiile nutritionistilor sustin ca ghimbirul stimuleaza digestia, chili reduce colesterolul, iar salvia imbunateste memoria Rolul condimentelor este de mult timp apreciat si respectat in domeniul culinar, insa acestea joaca un rol extrem de important si in mentinerea sanatatii organismului. Astfel,…
Articol de Lorena Dima si Mihaela Badea Universitatea Transilvania din Brasov, Facultatea de Medicina Cunoasterea efectelor metalelor grele asupra organismelor vii precum si a mecanismelor lor de actiune poate facilita sensibilizarea opiniei publice asupra pericolului manifestat de prezenta compusilor toxici…
