Suplimente martieni

4 Iun 2008 Comenteaza pe Forum

Consumul zilnic de acizi grasi omega

Consumul zilnic de acizi grasi omega 3 docosahezaenoic (DHA) poate imbunatati simptomele eczmei cu 23%. Aceste suplimente au fost introduse recent in industria alimentara si au avut un real succes pe intregul teritoriu al UE. De asemenea, au efecte benefice… Citeste mai departe»



VITAMINE

Suplimentele de vitamine sau de oligoelemente sunt bune, dar nu suficiente pentru a fi sanatosi. Prof. Christopher Slatore, de la Universitatea de Stat din Washington, sustine ca sanatatea este echivalenta cu stilul de viata echilibrat si in nici un caz… Citeste mai departe»


STATISTICA

Cercetatorii din Statele Unite ale Americii au descoperit nu mai mult de 365 de copii sanatosi din Boston care au totusi deficit de vitamina D, unii dintre ei fiind alaptati in primele luni de viata. Medicii recomanda mamelor micutilor sa… Citeste mai departe»


Pastile naturiste suspecte

Un remediu chinezesc folosit ca supliment nutritiv ar putea favorizeaza accidentele vasculare cerebrale. Ginko biloba, remediul chinezesc folosit de numeroase persoane ca supliment natural pentru intarirea memoriei si incetinirea procesului trecerii anilor, este suspectat de cercetatorii americani de la Universitatea… Citeste mai departe»





stevia

Indulcitorul natural

Folosita de sute de ani in Paraguay in principal, dar si in alte tari din America de Sud, Stevia reubaudiana, planta din Familia Compositae, care n-are nici o legatura cu stevia autohtona, castiga tot mai mult in utilizare ca indulcitor…


MASURA

Autoritatea Europeana pentru Siguranta Alimentara (EFSA) a respins aprobarea a 120 de nutrienti pe teritoriul Uniunii Europene (UE) din cauza faptului ca acestia nu sint adecvati pentru consum. Astfel, suplimentele alimentare ca borul, seleniumul, magneziul si calciul ar putea fi…


miere

Cea de-a doua editie a Targului National al Mierii

Asociatia Crescatorilor de Albine din Romania, in parteneriat cu Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale organizeaza cea de-a doua editie a Targului National al Mierii, unde vor fi expuse diferite sortimente de miere romaneasca si alte produse ale stupului, suplimente…


ANTIOXIDANT

Licopenul, substanta care confera rosiilor culoarea specifica, poate fi la fel de eficient ca si statina in reducerea formarii plagilor in artere, care duc la arteroscleoza, sugereaza un studiu realizat pe iepuri de o echipa de cercetatori de la Universitatea… Citeste mai departe»


polen

Produsul zilei:Polenul, remediu pentru slabiciunea fizica

Polenul granule de la Apicola Deva este un produs 100% natural, obtinut din stupine certificate ecologic. Polenul este un supliment nutritiv valoros, deoarece contine o gama foarte larga de proteine, aminoacizi, glucide, minerale, vitamine si enzime. Este un stimulent general…


UNDA VERDE.

Licopenul (carotenoid extras din tomate) poate fi utilizat in numeroase aplicatii culinare noi, potrivit unei decizii a Autoritatii pentru Siguranta Alimentara (EFSA), care a efectuat o revizuire a ingredientelor care pot proveni de la licopen pe cale sintetica. Piata substantei…


Teste de apa, inainte de Olimpiada

Apa din Beijing a fost drastic verificata de catre autoritati, care vor sa se asigure ca va fi suficienta apa pentru Jocurile Olimpice din august, potrivit Reuters. Beijingul e situat intr-o zona arida din nordul tarii, unde industrializarea si poluarea… Citeste mai departe»


NEREGULI

Patru unitati de invatamant din municipiul Botosani au sesizat Oficiul pentru Protectia Consumatorilor (OPC) dupa ce elevii Scolilor nr. 2 si 10, precum si ai Liceului de Arta “Stefan Luchian” si ai Liceului de Stiintele naturii “Grigore Antipa” au reclamat…


Produsul zilei – Merlot ecologic

Acest vin Merlot autohton este obtinut din struguri cultivati in sistem ecologic, fara pesticide si alte tratamente chimice. Viile au fost protejate de daunatori numai cu substante naturale, de contact, iar solul a fost fertilizat cu gunoi de grajd si…


Nu aveti incredere totala in suplimentele nutritive

Suplimentele de vitamine beta- carotenul, seleniul, vitamina A sau E nu prelungesc viata intotdeauna si duc uneori chiar la deces, conform spuselor unor cercetatori de la Universitatea din Copenhaga. Acestia au efectuat o revizuire a 67 de studii realizate pe…


Decizie – Patru E-uri ar putea fi interzise

Companiile din industria alimentara ar putea fi nevoite sa utilizeze alte ingrediente si suplimente naturale in produse, intrucit interzicerea celor patru aditivi care, conform studiului efectuat de Universitatea din Southampton, provoaca hiperacitivitate (ADHD) copiilor ar putea fi pusa in aplicare… Citeste mai departe»


Sala Dalles

Jurnalul, la Targul Bio

Sala Dalles gazduieste incepand de azi si pana duminica, intre orele 10:00 si 18:00, Targul pentru o viata sanatoasa. Veti descoperi aici propuneri diverse legate de un stil de viata sanatos. Oferta targului va va face week-end-ul mult mai placut…


cacao

Cacao buna la hipertensiune

Cercetatorii germani au descoperit ca boabele de cacao contin anumiti com-pusi care contribuie la dilatarea vaselor sang-vine si pot fi folosite in combate-rea hipertensiu-nii arteriale, anunta un site britanic pre-luat de Mediafax. Nemtii de la Universitatea din Koln au vrut…


Vitamine din plante

SANATATE – Natura este cea mai buna sursa de substante indispensabile vietii Suplimentele alimentare ecologice sint facute din ingrediente naturale, fara adaos de arome, coloranti si conservanti artificiali. La ora actuala, milioane de oameni iau zilnic suplimente alimentare – vitamine…


calitate alimente

Melamina infranta de cercetatori

Laboratoarele de control al sigurantei alimentului din intreaga lume sunt in sfarsit capabile sa detecteze falsificarea proteinelor din alimente si suplimente alimentare prin adaos de melamina. Nivelul substantelor toxice in probele de alimente si suplimente alimentare testate au fost identificate…


Viagra vegetala

Si bunica si nepotii si vecinul stiu ce fac. La fel de cunoscuta ca aspirina zilnica, Viagra cea albastra are un nume rasunator. In reclamele pastilei se spune despre imensele beneficii pe care le aduce. Insa, ca la orice alt…


Festivalul Body Mind Spirit 2008

18-20 1aprilie, Sala Palatului, Bucuresti 1. Body mind spirit festival Cea mai completa manifestare dedicata unui stil de viata, in care calitatea vietii se celebreaza pe toate planurile : trup, minte si suflet – www.bodymindspiritfestival.ro Intr-o lume grabita, aglomerata si…


Biolateria

LEACUL, produse Bio pentru sanatatea ta!

Vizitati magazinul bio online www.Biolateria.ro Peste 3.000 de produse bio sau produse naturiste de la cei mai premiati producatori Bio din lume. Pe 18 aprilie 2008 s-a lansat oficial magazinul LEACUL  www.leacul.ro , pentru toti cei interesati sa adopte un…


Institutia care avizeaza suplimentele alimentare: Nu le-am recomanda nimanui

Institutul de Bioresurse Alimentare, cel care hotaraste daca un supliment alimentar poate sa fie vandut in Romania, nu testeaza produsele naturiste carora le da avizul. Verifica actele pe care producatorul le are la dosar, intre care un buletin de analize,…


fitofarmacie

Fitofarmacia este in pericol

Reprezentantii Patronatului “Planta Romanica” – al producatorilor, distribuitorilor, importatorilor si exportatorilor de plante medicinale si produse similare – trag un semnal de alarma in ceea ce priveste legislatia care se refera la activitatea lor. Discutiile de la sediul UGIR 1903…


elixir natural

Elixir pentru minte agera

O combinatie speciala de extracte din plante si fructe ecologice, elixirul “Fitonic Ginkgo si Rodie” stimuleaza intelectul. Potrivit etichetei, acest elixir contine extract hidric din ginkgo biloba, ceai verde si ovaz verde, precum si suc obtinut prin presarea rodiilor, strugurilor…


Pagina 1 din 41234