Ghidul Greenpeace are succes la consumatori

    Voluntarii Greenpeace au inceput sa distribuie „Ghidul consumatorului pentru alimente modificate genetic” in fata magazinelor care comercializeaza astfel de produse

    Organizatia Greenpeace Romania si-a continuat manifestatiile de protest fata de vanzarea alimentelor ce contin organisme modificate genetic (OMG) , ieri dimineata.

    De data aceasta, ele s-au desfasurat in fata hipermarketului CORA din Strada Lujerului, care a primit recent o bulina rosie pentru faptul ca pe rafturile sale se afla astfel de produse.

    Conform „Ghidului consumatorului pentru alimentele modificate genetic”, lansat recent de Greenpeace, CORA se inscrie in categoria supermarketurilor rosii, ceea ce inseamna ca nici macar pentru produsele Winnie, marca proprie a magazinului, conducerea acestuia nu poate oferi garantia ca nu contin OMG, periculoase pentru sanatatea omului.

    Imbracati in tricouri galbene, marca Greenpeace, 13 activisti au afisat un banner pe care scria „Spune NU OMG!”. Voluntarii au distribuit cumparatorilor ghidul in cauza, explicandu-le totodata ce sunt OMG si cat de nocive pot fie ele pentru sanatate.

    Ghidul consumatorului cuprinde cla-samentul supermarketurilor (lista rosie, lista portocalie si lista verde) in functie de politica lor cu privire la vanzarea de alimente modificate genetic. De asemenea, in interiorul ghidului se gaseste o carte postala, adresata directorului magazinului, pe care este inscriptionat mesajul: „Nu vreau alimente modificate genetic!”.

    Cumparatorii sunt rugati sa o semneze si sa o transmita unuia dintre angajatii CORA, atunci cand merg la cumparaturi pentru ca astfel manageriatul sa garanteze, in cel mai scurt timp posibil, ca acolo nu se mai vinde niciun aliment modificat genetic (MG).

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *