Goodyear solicita cooperarea eco-industriala pentru a sprijini flotele care investesc intr-un viitor durabil pentru industria transportului rutier de marfa

    Undă verde pentru transportul ecologic în Craiova
    Goodyear solicita cooperarea eco-industriala pentru a sprijini flotele care investesc intr-un viitor durabil pentru industria transportului rutier de marfa
    Goodyear solicita cooperarea eco-industriala pentru a sprijini flotele care investesc intr-un viitor durabil pentru industria transportului rutier de marfa

    Un nou studiu realizat la solicitarea Goodyear in randul industriei europene de transport rutier de marfa arata ca regimul de reglementare este de o importanta vitala pentru managerii de flote de camioane care opereaza in Europa.

    Sondajul realizat in randul a aproape 600 de manageri de flote de pe opt piete europene arata ca reglementarile si prevederile legislative au un impact mare asupra modului in care flotele isi pot creste profitabilitatea si durabilitatea. In afara de costul combustibilului, impactul reglementarilor este problema cea mai des numita de managerii de flote. Impactul cadrului legislativ este simtit mai ales de flotele mai mici – un sfert dintre flotele care au intre 20 si 50 de camioane au numit normele Uniunii Europene ca avand cel mai mare impact asupra afacerii lor, dupa costul carburantului. Provocarea legata de angajarea si pastrarea personalului este, de asemenea, foarte importanta. Odata cu cresterea varstei medii a soferilor, aceasta problema va avea un impact tot mai mare in urmatorii ani.

    De asemenea, in studiu se arata ca multe flote sustin ambitiile Uniunii Europene de a reduce emisiile de carbon. 76% din flote si-au pregatit soferii pentru a conduce vehicule mai eficiente din punct al consumului de carburant si mai mult de jumatate din flote se asigura ca folosesc camioanele cele mai eficiente din punct de vedere al consumului de carburant. In timp ce flotele sunt preocupate de accizele mari la carburant, doar un sfert dintre ele fac apel in mod activ la legile legate de reducerea CO2. Acest lucru reflecta faptul ca eforturile flotelor pentru a reduce costurile legate de consumul de carburant sunt in linie cu agenda verde a Uniunii Europene

    Din moment ce flotele investesc in viitor, ele sunt dornice ca Uniunea Europeana sa joace un rol in sprijinirea acestei industrii. Avand in vedere impactul conditiilor de drum asupra eficientei flotelor, 68% dintre acestea vor sa vada investitii in intretinerea drumurilor. Mai mult de jumatate dintre flote ar saluta initiativele pentru vehiculele ecologice si pentru flotele care investesc in aerodinamica si pneuri eficiente din punct de al consumului de carburant (60%). Exista, de asemenea, sprijin pentru initiativa care permite camioanelor mai mari sa circule in Europa (51% sunt de acord). O majoritate covarsitoare (68% in favoarea, 14% impotriva) din industria transportului rutier de marfa vrea sa vada o mai mare armonizarea a reglementarilor si prevederilor legislative.

    Simpozionul Goodyear ce urmeaza sa fie oragnizat pentru a dezbate viitorul mobilitatii vine in prelungirea unui eveniment similar organizat in 2012, care s-a concentrat pe eficienta consumului de carburant. Simpozionul din acest an va reuni factori de decizie cheie din intreaga Europa, precum si cele mai importante figuri si manageri de flote de top din industrie. Cercetarea derulata in 2014 se bazeaza pe un angajament pe termen lung al Goodyear de a investi in obtinerea de informatii noi, perspective clare si un nou mod de a gandi pentru a ajuta la modelarea viitorului transportului rutier in Europa.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *