In premiera in Romania, un lant hotelier isi invata angajatii sa gandeasca eco

In premiera in Romania, un lant hotelier isi invata angajatii sa gandeasca eco
In premiera in Romania, un lant hotelier isi invata angajatii sa gandeasca eco
In premiera in Romania, un lant hotelier isi invata angajatii sa gandeasca eco

Pe o piata cu o concurenta teribila, unde orice pas gresit poate echivala cu un mic cutremur in balanta contabila, directorii grupului Rin Hotels apeleaza la cea mai moderna forma de management: cel conceptual.

Daca unele dintre marile corporatii mondiale folosesc etichete gen „fresh”, „sport”, „comic” sau „avangardist” si invita publicul sa se identifice cu ele de cate ori le consuma produsele, lantul hotelier din Romania a ales „eco”-style.

Initiativa Ecologica Europeana a organizat astazi la Rin Grand Hotel primul ciclu de conferinte destinate instruirii personalului, sub genericul „Academia Eco”. Lectorii s-au axat pe ecologia clasica, protejarea mediului si argumentatia aferenta, dar au facut si o invitatie la reflectie asupra a ce inseamna comportament ecologic.

„Esti ceea ce ramane dupa tine. Poate sa ramana dupa tine un munte de deseuri, dar si o carte, o poezie, o teorma, o lume mai buna, oameni incantati ca le-ai inseninat ziua. Poate sa fie un indemn la atitudine pozitiva, sau cum spunea un intelept, sa pricepi ca daca durerea este inevitabila, suferinta este optionala”, a declarat Lavinia Sandru, presedintele Initiativei Ecologice Europene.

Urmatoarea serie de conferinte va avea loc in luna aprilie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *