Bere osteoporoza
11 Feb 2010 Comenteaza pe Forum
Berea te fereste de osteoporoza
Numarul antioxidantilor din bere este dublu fata de cel din vinul alb, sustin specialistii Berea este benefica pentru sanatatea sistemului osos, potrivit unui studiu britanic, publicat in Jurnalul de Cercetari Stiintifice asupra Alimentatiei Cercetarea realizata pe 100 de bran-duri de… Citeste mai departe»
