Cele mai poluate judete din Romania

In 27 de judete si in Municipiul Bucuresti sunt depasiri constante ale plafonului maxim de poluare cu pulberi in suspensie, conform masuratorilor oficiale efectuate anul trecut si date luni publicitatii, printr-un ordin publicat in Monitorul Oficial. Pulberile in suspensie, generic numite „praf”, sunt unul dintre cei 10 indicatori prin care se determina, oficial, gradul de…

Citește mai departe

Bike2Work – Hai la munca cu bicicleta! – O campanie a Asociatiei Green Revolution alaturi de organizatii din alte 11 state europene

Bike2Work este un proiect al Federatiei Biciclistilor Europeni co-finantat de Uniunea Europeana, scopul principal fiind acela de a incuraja deplasarea pe bicicleta pana la locul de munca si inapoi, dar si reducerea poluarii, a nivelului de sgomot si a aglomeratiei urbane provocate de autovehicule. Asociatia Green Revolution este promotorul proiectului In Romania, alaturi de organizatii…

Citește mai departe
Cadrele didactice vor stimula copiii să aibă grijă de mediul înconjurător

Oltea Doamna pregateste eco-agenti

Copiii de la Oltea Doamna vor deveni eco-agenti si vor invata sa creasca nivelul calitatii mediului inconjurator. „Nu putem schimba pe altii, dar daca ne putem schimba pe noi insine, putem inceta schimbarea infatisarii Pamantului” – este motto-ul dupa care isi vor ghida actiunile, cadrele scolare impreuna cu elevii lor de la Scoala Oltea Doamna,…

Citește mai departe

Urbanismul si efectele lui asupra mediului

Provocarea lansata umanitatii are o structura profunda. Suntem posesorii informatiei, tehnologiei si ai unei constiinte a lucrului ce trebuie realizat. Singura intrebare ce apare este: „Putem oare sa rezolvam aceasta problema? Poate oare o specie capabila sa formuleze o teorie care sa reflecte nasterea universului, sa implementeze o strategie pentru construirea unui sistem economic durabil…

Citește mai departe

Banul, mai important decat mediul

Primul criteriu pe care romanii il iau in calcul atunci cand aleg un produs este pretul si nu campania de mediu a firmei. Francezii prefera companiile responsabile . Mallurile lanseaza campanii ecologice pentru a-si promova imaginea, dar si pentru a educa publicul in spiritul protectiei mediului. Un copac in marime naturala facut din peturi si…

Citește mai departe