Columbia University

26 Ian 2010 Comenteaza pe Forum

6 grame de sare pe zi

sare pe zi

Columbia University - 6 grame de sare pe zi

Cercetatorii americani de la University of California – San Francisco, Stanford University si Columbia University au confirmat ca reducerea consumului de sare, chiar si intr-o proportie foarte mica, poate fi benefica pentru organism, potrivit Time Magazine. Potrivit studiului, se pot… Citeste mai departe»



Cu dieta “verde”, fara Alzheimer

fruit-vegetables.jpg

O cercetare de ultima ora, publicata in cotidianul American Medical Association, promoveaza faptul ca o dieta mediteraneana, constand doar in fructe, legume si cat mai putine grasimi, poate reduce riscul aparitiei bolii Alzheimer, daca este sustinuta si de un program… Citeste mai departe»


Ultimii munti neexplorati din lume, ingropati sub gheturile Antarcticii, au fost trecuti pe harta

ultimii munti neexplorati

Munti crestati, de marimea Alpilor, au fost gasiti sub calotele glaciare ale Antarcticii, aducand noi indicii despre catastrofa ce ar avea loc daca doar o fractiune din gheturi se va topi. Folosind radarul si senzori de gravitatie, expertii au realizat… Citeste mai departe»


seismul din china

Seismul devastator, produs in 2008 in China, ar fi putut fi provocat de om

La aproape noua luni de la cutremurul devastator, care s-a soldat cu moartea a peste 80.000 de oameni in provincia chineza Sichuan, mai multi oameni de stiinta sugereaza ca seismul ar fi putut fi provocat existenta de unui baraj de… Citeste mai departe»