Continut ridicat de zahar
18 Iul 2011 Comenteaza pe Forum
Ungaria taxeaza fast-food-ul. De ce nu si Romania?
Guvernul din Ungaria a anuntat ca pregateste introducerea, de la 1 ianuarie 2012, a unei taxe pe produsele fast-food, menita a descuraja consumul de alimente considerate nesanatoase. In Romania a existat o initiativa similara, care insa a fost ingropata in… Citeste mai departe»
Doua pahare pe zi de sucuri acidulate cresc riscul de aparitie a afectiunilor hepatice cu 80%

Doua pahare pe zi de sucuri acidulate de fructe pot sa cauzeze, pe termen lung, afectiuni hepatice severe, care conduc la necesitatea unui transplant de ficat, potrivit unui studiu al cercetatorilor israelieni. Maladiile hepatice sint asociate de obicei cu abuzul… Citeste mai departe»
Ingrijorare pentru produsele din scoli

Sucurile naturale, bauturile si dulciurile care se gasesc in automatele din scoli au continut prea mare de zahar, arata un nou studiu realizat de Universitatea Temple. Companiile producatoare sustin ca deja au inceput sa ia masuri pentru reducerea continutului pachetelor,… Citeste mai departe»
