Suplimente naturale
5 Dec 2009 Comenteaza pe Forum
Atentie la alimentele fortifiate!
Un nou studiu norvegian pune sub semnul intrebarii necesitatea de a adauga unele vitamine in alimente, cu scopul de a preveni cancerul sau boli cardiovasculare. Totusi, problema alimentelor fortifiate nu este inca transata. Potrivit profesorului Marta Ebbing de la Universitatea… Citeste mai departe»
Nu aveti incredere totala in suplimentele nutritive
Suplimentele de vitamine beta- carotenul, seleniul, vitamina A sau E nu prelungesc viata intotdeauna si duc uneori chiar la deces, conform spuselor unor cercetatori de la Universitatea din Copenhaga. Acestia au efectuat o revizuire a 67 de studii realizate pe… Citeste mai departe»
Decizie – Patru E-uri ar putea fi interzise
Companiile din industria alimentara ar putea fi nevoite sa utilizeze alte ingrediente si suplimente naturale in produse, intrucit interzicerea celor patru aditivi care, conform studiului efectuat de Universitatea din Southampton, provoaca hiperacitivitate (ADHD) copiilor ar putea fi pusa in aplicare… Citeste mai departe»
