Campania Medicamentele nu sunt bomboane, finalista la IPRA – Golden World Awards 2013

0
46
Campania Medicamentele nu sunt bomboane, finalista la IPRA – Golden World Awards 2013
Campania Medicamentele nu sunt bomboane, finalista la IPRA – Golden World Awards 2013

IMAGE PR este pe lista finalistilor la IPRA Golden World Awards, la categoria „Healthcare”, cu „Medicamentele nu sunt bomboane” – o campanie desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM).

IPRA Golden Awards este una dintre cele mai importante competitii de PR la nivel mondial, ajunsa anul acesta la cea de-a 21-a editie.

„Ne bucura mult nominalizarea acestei campanii in cadrul celei mai prestigioase competitii internationale de comunicare si relatii publice, cu atat mai mult cu cat este printre cele mai complexe proiecte realizate de echipa noastra specializata pe Healthcare anul trecut. Prin intermediul campaniei am abordat un fenomen sensibil, dar foarte raspandit, acela al automedicatiei ca decizie luata de parinti pentru copiii lor. Am reusit printr-un mix de comunicare (media relations, online communication, BTL si comunicare cu Key Opinion Formers) sa transmitem targetului mesajul principal al campaniei. Nominalizarea la IPRA este o alta confirmare a rezultatelor de impact ale acestui proiect”, a declarat Florina Badea, Account Manager IMAGE PR.

„Aceasta recunoastere la nivel international ne confirma inca o data faptul ca am desfasurat impreuna cu IMAGE PR o campanie de comunicare de succes avand ca scop educarea si informarea consumatorilor nostri in beneficiul sanatatii acestora. Ne bucuram ca ARPIM impreuna cu IMAGE PR au reusit, si prin aceasta campanie, sa fie aproape de pacienti”, a declarat Oana-Martha Igrisan, Director de Comunicare Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM).

Campania „Medicamentele nu sunt bomboane” s-a desfasurat in perioada aprilie – decembrie 2012 si a avut ca obiective cresterea nivelului de constientizare a riscului automedicatiei pentru parintii care iau aceasta decizie in numele copiilor lor si educarea acestora cu privire la necesitatea consultarii unui medic inainte de a administra copilului medicamente.

Campania a primit in luna decembrie a anului 2012 premiul pentru „Campanii sociale si de informare” acordat de catre Colegiul Farmacistilor din Romania.

IPRA Golden Awards este una dintre cele mai importante competitii de PR la nivel global ce ofera recunoastere internationala programelor de relatii publice din lume. Aflata la cea de-a 21-a editie, IPRA Golden Awards a alcatuit un juriu format din specialisti in relatii publice de renume international, care vor juriza campaniile inscrise anul acesta. Juriul va lua lua in considerare competentele demonstrate de agentii in desfasurarea campaniilor, de la identificarea oportunitatii pana la evaluarea rezultatelor calitative si cantitative ale campaniei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here