Merele si pestele ajuta copiii
7 Ian 2009 Comenteaza pe Forum Trimite prin Y!M Trimite prin Email
Femeile care consuma o cantitate mai mare de mere in timpul sarcinii isi pot proteja copiii de astm.

De asemenea, studiul, realizat de medici americani, a aratat ca, daca femeile gravide mananca peste, scade riscul aparitiei eczemei in cazul bebelusilor. Jennifer Appleyard, medicul care a coordonat proiectul de cercetare, a spus ca exista din ce in ce mai multe dovezi in sprijinul ideii ca alimentatia mamelor este definitorie in evolutia copiilor.
Pentru a avea efectele dorite, femeile trebuie sa consume mai mult de patru mere pe zi. Medicii nu au gasit inca o explicatie clara a procesului de protectie, insa au observat ca riscul de aparitie a astmului la copii in cazul mamelor care au urmat o astfel de dieta a scazut cu 37%. Appleyard a declarat ca antioxidantii din mere sunt cei care ajuta. In ceea ce priveste pestele, mamele trebuie sa consume o portie cel putin o data pe saptamana. Riscul de aparitie a eczemelor scade in acest caz cu 43 de procente. Medicii britanici le recomanda femeilor insarcinate sa evite consumul de nuci, alune si fructe de mare, pentru a proteja copiii de aparitia diverselor tipuri de alergii. In viitor se vor face mult mai multe studii in ceea ce priveste nutritia prenatala, pentru a ajuta femeile insarcinate sa isi aleaga alimentele mult mai inteligent.
Sursa: Jurnalul National
Pentru mai multe informatii despre alimentatia, alune, aparitie, astm, fructe, gravide, aboneaza-te gratuit la Noul Newsletter EcoMagazin, personalizat pentru tine!
Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor peste 7500 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul ecologistilor. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.
Recomandari la acest articol
Legumele si pestele apara copiii de astm si alergii
20 Oct 2007
Copiii care consuma peste si produse vegetale sunt mai putin expusi riscului de a dezvolta alergii sau astm, pentru ca antioxidantii din vegetale si acizii grasi omega-3 continuti de peste intaresc sistemul imunitar, potrivit unui studiu recent prezentat de Reuters.… Citeste mai departe»
Merele previn astmul
15 Feb 2008
Un ghid cu sfaturi utile referitoare la dieta si stilul de viata pe care trebuie sa-l adopte bolnavii de astm bronsic a fost lansat ieri.
O dieta bogata in fructe proaspete (in special mere, portocale si struguri) poate preveni astmul… Citeste mai departe»
Pestele din Dunare
14 Noi 2008
Nicio masa fara peste devine un slogan fara sustinere, chiar si in orasele de la Dunare. In pietele din Braila si Galati se gasesc din ce in ce mai putine specii de peste. Localnicii spun ca pescuitul a devenit o… Citeste mai departe»
Pestele, un aliment pe placul inimii
12 Feb 2008
Inlocuirea carnii de porc cu peste este o masura recomandata celor care au pro-bleme cu colesterolul. Pes-te-le contine niste grasimi care scad colesterolul si previn afectiunile cardiovasculare.
Consumul de carne de peste previne afectiunile cardiovasculare, poliartritele reumatoide, bolile neurodegenerative, anemiile… Citeste mai departe»
Pestele a fost otravit cu mercur si e pe cale de disparitie
5 Noi 2007
Amatorii de peste proaspat trebuie sa stie ca acesta retine in organism majoritatea toxinelor pe care le inghite, ficatul lui fiind foarte rudimentar. Din arderea carbunelui in termocentrale rezulta un gaz ce contine mercur care, prin intermediul ploii, ajunge in… Citeste mai departe»
Nu ajuta sa iti acoperi ochii!
6 Noi 2007
La invitatia presedintelui Nicolas Sarkozy, la festivitatea de inchidere a dezbaterilor “Grenelle pentru mediu” au fost prezenti Al Gore si Jose Manuel Baroso. Ambasadorul Frantei ne explica efectele dezbaterilor populare “Grenelle pentru mediu”
Noul ambasador al Frantei la Bucuresti este… Citeste mai departe»
Toxic – Protejati copiii
19 Iul 2008
Consumul de statine nu tine sub control colesterolul copiilor, avertizeaza medicii de la Academie Americana a Pediatrilor (AAP). Acestia sint de parere ca cea mai buna solutie pentru o viata sanatoasa pentru micuti si adolescenti este un regim bazat pe… Citeste mai departe»
Lasa un comentariu
Stirile zilei
Economia verde genereaza 500.000 de locuri de munca noi in Uniunea Europeana
Afaceri ecologice
Uniunea Europeana ar putea implementa in prima jumatate a acestui an o decizie importanta in ceea ce priveste protejarea mediului, care ar genera 500.000 de locuri de munca.
Masura este una simpla: tarile din Comunitate trebuie sa faca lucrari de… Citeste mai departe»
Promotorul cianurilor pentru Rosia Montana, noul consilier al prim-ministrului Mihai Razvan Ungureanu
Resurse naturale
Interesele companiei Rosia Montana Gold Corporation sunt reprezentate la cel mai inalt nivel si in Guvernul Romaniei. Din echipa noului premier Mihai Razvan Ungureanu va face parte Corina Vintan, unul dintre oamenii de incredere ai prim-ministrului si un vechi colaborator… Citeste mai departe»
Iata ce cosmetice trebuie sa eviti, fiind toxice!
Sanatate
„Natural” si „organic” sunt termeni care au rezonanta in descrierea multor produse cosmetice, transformandu-le, chiar, in concepte banale. Trebuie sa te transformi intr-un detectiv care isi apara pielea si sa citesti eticheta cosmeticelor pe care vrei sa le achizitionezi. Iata… Citeste mai departe»
Targul international de energii regenerabile RO Green Power Expo
Eficienta energetica Energie eoliana Energie regenerabila Energie solara Evenimente ecologice
Camera de Comert si Industrie Prahova, in colaborare cu Romexpo SA si compania Electro Vox, organizeaza in premiera, in perioada 24 – 26 aprilie 2012, in cadrul complexului expozitional Romexpo, targul international de energii regenerabile RO Green Power Expo, pentru… Citeste mai departe»
Turism in Cheile Turzii
Turism ecologic
Natura este frumoasa doar daca avem cu toti grija de ea, participand impreuna la curatenie si la pastrarea ei curata. www.turism-cheile-turzii.ro
Din respect pentru Natura, pentru ceea ce noi oamenii nu putem crea, am conceput si realizat acest portal, cu dorinta… Citeste mai departe»
Intre 1990 si 2006, in Uniunea Europeana s-au pierdut definitiv cel putin 275 hectare de sol pe zi
Agricultura ecologica
Un fenomen ingrijorator in Uniunea Europeana este degradarea solului.
Conform datelor publicate astazi de Comisia Europeana, intre 1990 si 2006 s-au pierdut definitiv cel putin 275 hectare de sol pe zi prin impermeabilizarea solului, adica acoperirea terenurilor fertile cu material impermeabil.… Citeste mai departe»
Agricultura ecologica din Romania si-a triplat, in 2011, numarul operatorilor activi din sistem, pana la 10.000
Agricultura ecologica Produse ecologice
Agricultura ecologica din Romania si-a triplat, in 2011, numarul operatorilor activi din sistem, pana la 10.000, iar cresterea subventiilor in acest domeniu ar putea aduce, la finele anului viitor, o dublare a agricultorilor care vor intra in sistemul de certificare… Citeste mai departe»