Mii de clienti la Targul Bio

Bucurestenii dornici de alimente si cosmetice fara chimicale au venit in numar mare la Targul Bio organizat de Jurnalul National, Muzeul National al Satului „Dimitrie Gusti” si Asociatia Bio Romania, in ciuda vremii urate si a crizei economice.produse bio

Pana ieri la pranz, aproape 4.000 de oameni trecusera pragul Muzeului Satului in cautare de produse bio. Si continuau sa vina. In cele trei zile de targ s-au vandut sute de kilograme de branzeturi, de legume sau de faina integrala si mii de kilograme de miere. Vanzarile au mers bine chiar si sambata, cand vremea a fost extrem de urata, cu ploaie, vant si un frig care iti intra rapid in oase.

VANZARI BUNE
„A venit lume chiar multa sambata, am vandut cam de 2.000-2.500 de lei. Chiar nu ma asteptam. O doamna mi-a spus ca a venit, desi ploua, pentru ca s-a saturat de prostiile pline cu chimicale din supermarketuri”, a declarat Ionel Bara, director comercial Ecomarket Transilvania.

A adus la targ sucuri de fructe, cereale, ulei de floarea-soarelui presat la rece, primul de acest fel produs in Romania, si vin. „Toate legumele au mers bine. Rosiile, cam 100 de kilograme, le-am vandut pe toate inca de vineri”, au spus si cei de la Ecolife Bio.

La branzeturi a fost inghesuiala mare. „Am vandut cam 500 de kilograme de produse, de circa 8.000 de lei”, a declarat si Rodica Ferchiu, de la Asociatia Valea Asaului, care abia reusea sa faca fata intrebarilor si cererilor clientilor. Lui Claudiu Husti, fermier eco din Maramures, venit la Targul Bio cu legume proaspete si uscate, dulceturi si conserve de legume, ii sclipeau ieri ochii de fericire. Mi-a soptit ca a castigat vreo 6.000 de lei. Si „mierarii” de la Apidava, Biris, Tremot, Ilyes, Tivadar sau Onea au vandut in forta. Rar vedeai cate un vizitator care sa nu aiba macar un borcan cu miere in punga. Fainurile, prajiturelele si painea eco preparata chiar la fata locului au avut, de asemenea, lipici la public. Interes au prezentat si alimentele aduse de magazinul online Biomania, in special cele fara gluten, certificate.

Cosmeticele bio si-au gasit si ele multi musterii. Unii cumparau doar un produs, sa-l testeze, altii chiar mai multe de acelasi fel…

Pentru cadouri sau „sa fie”… Proprietarele firmelor Olivo Organic si Bioshop au fost supuse unui adevarat tir de intrebari din partea clientilor: „Crema asta pentru ce este buna?”, „Ce contine produsul X”, „Dar pentru parul sau tenul… ce aveti?” si asa mai departe.

Sursa: Jurnalul National

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *