NGOs Communication camp – primul training international de comunicare pentru ONG-uri

0
9
NGOs Communication camp - primul training international  de comunicare pentru ONG-uri
NGOs Communication camp – primul training international de comunicare pentru ONG-uri

Proiectul co-finantat de Comisia Europeana prin Programul Tineret inActiune (actiunea 4.3), aduce in prim plan necesitatea construirii unei platforme internationale care sa faciliteze schimbul de know-how intre specialisti de comunicare si membri ai organizatiilor non-profit.

Paulesti, 10 iunie – „NGOs Communication Camp”, primul training international de comunicare si branding dedicat organizatiilor non-guvernamentale europene, se va desfasura in perioada 10-17 iunie la Paulesti, langa Ploiesti. Timp de o saptamana, 22 de tineri cu varste cuprinse intre 18 si 30 de ani, membri a 11 ONG-uri si grupuri informale din Spania, Italia, Estonia, Letonia, Ungaria, Polonia, Bulgaria, Croatia, Romania, Olanda si Turcia, vor experimenta si aprofunda prin educatie non-formala, modalitati de promovare a proiectelor si politicilor de tineret.

„Am asistat in ultimii ani la conturarea unor initiative puternice la nivelul organizatiilor non-guvernamentale la nivel european, in special cele derulate in randul tinerilor. De cele mai multe ori, coordonatorii proiectelor sociale nu au know-how-ul necesar pentru a derula campanii de comunicare puternice, creative, care sa aiba un impact vizibil in randul comunitatilor si al institutiilor publice. Ne propunem ca acest training sa fie un cadru non-formal prin care tineri implicati in proiecte de voluntariat sa isi dezvolte abilitatile de ambasadori ai brandurilor”, a declarat Alexandra Ionescu, coordonator al Asociatiei D.G.T. „Pentru ca trainingul sa aiba impact pe termen lung, vom dezvolta impreuna cu participantii o platforma in limba engleza care sa incurajeze interactiunea intre organizatiile non-profit si specialisti de comunicare”, a adaugat Alexandra Ionescu.

Trainingul de comunicare si branding organizat de Asociatia D.G.T. (Do Great Things and leave your mark) este structurat in 6 module, fiecare reprezentand un set de concepte-cheie si competente necesare specialistilor de comunicare din organizatii: Manual de identitate al brandului, Relatii Publice, web-design si SEO, Mass-media si Social media. Astfel, cei 22 de participanti vor intelege care este procesul de creare al unui brand, de la alegerea numelui, a sloganului si pana la creearea logo-ului, dar si care este ciclul de pregatire al unei conferinte de presa, tehnicile de redactare a materialelor de PR si strategiile de comunicare in retelele sociale. Fiecare dintre cele sase module sunt exemplificate prin studii de caz, ateliere creative, dezbateri, activitati in echipa si role-playing.

 

 

Prin intermediul acestora, trainerii intentioneaza sa dezvolte participantilor atitudini proactive in ceea ce priveste participarea si implicarea in comunitate in contextul european actual. Mai mult, tinerii vor actiona ulterior ca multiplicatori ai educatiei globale in organizatiile in tarile de provenienta. La finalul cursului de formare, toti participantii vor primi un certificat Youth Pass acreditat de Comisia Europeana la nivel international care sa ateste competentele in branding, relatii publice si web-design dobandite pe parcursul celor sapte zile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here