O reclama Toyota Prius jigneste un oras american

O reclama creata pentru Toyota Prius a jignit un oras american. Pretul iertarii: o uzina japoneza in Fresno.

Japonezii de la Toyota sunt recunoscuti pentru spoturile publicitare inteligente si foarte bine tintite, insa de aceasta data asiaticii au dat-o in bara la capitolul promovare. O reclama recenta, creata pentru modelul Toyota Prius, a jignit involuntar un oras american cu 450.000 de locuitori.

Reclama publicata pe Youtube si apoi pe site-urile de specialitate a revoltat locuitorii orasului Fresno. Acestia au considerat deplasate afirmatiile potrivit carora Fresno ar fi un oras fantoma, de buget redus si o oprire temporara pentru turisti.

Nemultumirea cetatenilor a ajuns pana la senatorul Dianne Feinstein, care la randul ei a inaintat o scrisoare de plangere presedintelui Toyota America de Nord, Shige Hayakawa. La numai doua zile dupa primirea plangerii, primarul orasului Fresno a primit o scrisoare de la Toyota prin care japonezii isi cereau in mod oficial scuze pentru neintelegerea creata.

Americanii nu s-au multumit insa doar cu atat si un membru al consiliului de conducere din Fresno a propus ca locuitorii sa accepte scuzele Toyota doar atunci cand constructorul japonez va construi o uzina de asamblare in micul oras. Se pare ca japonezii au inceput deja sa se gandeasca la aceasta solutie, mii de locuitori ai orasului Fresno urmand sa-si gaseasca un loc de munca la uzina Toyota.

Sursa: Automarket

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *