Obiectivele turistice ale Romaniei, promovate in doua episoade noi ale miniseriei „Wild Carpathia”

Obiectivele turistice ale României, promovate în dou? episoade noi ale miniseriei "Wild Carpathia"
Obiectivele turistice ale Romaniei, promovate in doua episoade noi ale miniseriei "Wild Carpathia"
Obiectivele turistice ale Romaniei, promovate in doua episoade noi ale miniseriei „Wild Carpathia”

Obiectivele turistice ale Romaniei, intre care Muntii Carpati, zona Portile de Fier si Delta Dunarii, vor fi promovate in doua episoade noi ale miniseriei „Wild Carpathia”, o coproductie a televiziunii internationale Travel Channel, care va cuprinde si un nou interviu cu printul Charles.

Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, vineri, de catre compania Scripps Networks Interactive, care detine Travel Channel, miniseria „Wild Carpathia” va continua cu doua episoade noi realizate cu sprijinul autoritatilor romane din domeniul turismului.

Cele doua noi episoade vor fi centrate pe Muntii Carpati, prezentatorul acestora urmand sa fie tot Charlie Ottley, cel care a prezentat si primul episod al acestei miniserii.

Ideea care a stat la baza scenariului noilor episoade a fost dezvoltata de The European Nature Trust/ Fondul European pentru Natura, o organizatie infiintata in anul 2001 de Paul Lister, pentru a ajuta la pastrarea si restaurarea ultimelor areale de salbaticie si a habitatelor degradate in Europa. Noile episoade vor fi produse de Almond Films.

Noile documentare vor continua sa exploreze padurile si peisajele din Muntii Carpati si vor prezenta interviuri cu localnici si cu personalitati care incearca sa contribuie la conservarea acestor regiuni.

„Ma bucur ca am putut semna un contract atat de important pentru promovarea Romaniei in lume”, spune, in comunicatul remis MEDIAFAX, ministrul delegat pentru IMM, Turism si Mediu de Afaceri, Maria Grapini. „Sunt foarte optimista cu privire la impactul pe care il va avea acest proiect de promovare a Romaniei, care este facut cu profesionalism de catre echipele Travel Channel si Almond Films. Dupa ce am vizionat primul episod al documentarului «Wild Carpathia» m-am simtit mandra ca sunt romanca”, spune Maria Grapini.

Totodata, Maria Grapini ii multumeste printului Charles pentru „promovarea frumusetilor si a importantei zonelor rurale” din Romania. In primul episod al miniseriei „Wild Carpathia”, Printul Charles a promovat Transilvania. Printul de Wales a glumit spunand ca, potrivit arborelui sau genealogic, este descendent al lui Vlad Tepes, si in acest fel, are legatura cu Romania.

Pe de alta parte, Maria Grapini a declarat pentru MEDIAFAX ca acest proiect a fost blocat timp de doi ani. „Consider ca este o treaba buna realizarea celor doua filme de promovare. Am gasit acest proiect, care era blocat de doi ani. Se facuse un prim episod gratis, iar apoi urmau celelalte doua pentru care Romania trebuia sa plateasca, dar n-a mai facut-o. Semnand contractul pentru cele doua episoade, care au costat undeva peste 900.000 de euro, am blocat o posibila imagine proasta a Romaniei”, a mai spus Maria Grapini. Grapini a precizat ca intr-unul din noile episoade o sa apara din nou Printul Charles, care o sa promoveze Romania.

Reprezentantii Travel Channel nu au precizat daca Printul Charles o sa apara in noile episoade ale miniseriei „Wild Carpathia” si nici care sunt obiectivele turistice despre care acesta va vorbi.

„Suntem foarte recunoscatori Guvernului roman pentru ca a facut posibil acest proiect. Ne va da sansa de a arata de ce Romania este o bijuterie in coroana Europei, care trebuie sa straluceasca datorita frumusetii sale uimitoare”, a declarat, in comunicat, Charlie Ottley, prezentatorul miniseriei „Wild Carpathia”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *