Omega 3, benefice pentru obezi
28 Iun 2008 Comenteaza pe Forum Trimite prin Y!M Trimite prin Email
Suplimentele de omega 3 ajuta organismul persoanelor obeze care urmeaza tratamente de pierdere in greutate, arata un studiu efectuat de cercetatorii de la Universitatea din Navara (Spania), din Islanda si de la College Cork (Marea Britanie). Insa, acestia insista asupra faptului ca efectele pozitive asupra acestei categorii de oameni trebuie studiate in continuare, intrucit pot aparea complicatii, mai ales daca acestia slabesc rapid, iar organismul nu este obisnuit cu acest lucru. 50% din populatia Uniunii Europene si 62% din cea a Statelor Unite ale Americii sint obezi, fapt ce alarmeaza industria alimentara, care incearca sa gaseasca cele mai bune produse cu efecte benefice asupra consumatorilor.
Sursa: Jurnalul National
Pentru mai multe informatii despre efecte benefice, industria alimentara, islanda, omega 3, persoane obeze, pierdere in greutate, tratamente, aboneaza-te gratuit la Noul Newsletter EcoMagazin, personalizat pentru tine!
Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor peste 7500 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul ecologistilor. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.
Recomandari la acest articol
Romania a ajuns la patru milioane de obezi
10 Noi 2007
In tara noastra exista, in prezent, patru milioane de obezi, numarul copiilor supraponderali fiind in continua crestere.
Prevalenta obezitatii in Romania este de peste 37% in cadrul populatiei adulte.
Cele mai frecvent intalnite probleme de sanatate cauzate de obezitatea sunt… Citeste mai departe»
Un sfert dintre barbati si femei sunt obezi
9 Dec 2007
Un vast studiu international la care au participat 168.000 de persoane din 63 de tari a scos la iveala faptul ca 24% dintre barbati si 27% dintre femei sufera de obezitate
A anuntat Institutul national pentru sanatate si cercetari medicale… Citeste mai departe»
PLANTE BENEFICE.
20 Feb 2008
Micsorarea cantitatii de lipide care se gasesc in cantitate mica in toate organismele vegetale si animale duce la reducerea colesterolului. O echipa de cercetatori din Canada a testat 42 de subiecti cu un nivel al colesterolului marit, care au consumat… Citeste mai departe»
Incertitudini – Omega 6, nociv?
16 Feb 2008
Potentialul pe care il au acizii omega 6 in ameliorarea comportamentului uman este pus intr-un con de umbra de binecunoscutul acid gras omega 3, conform unui nou studiu.
Asociatia Alimentara din cadrul Parlamentului a analizat legaturile dintre regimurile alimentare si… Citeste mai departe»
Casa Alba sustine ca incalzirea globala are si efecte benefice
27 Oct 2007
Casa Alba a afirmat ca incalzirea climatica ar putea avea unele “avantaje pentru sanatatea” umana, stirnind o controversa care nu a determinat-o totusi sa isi schimbe pozitia, transmite AFP, citata de NewsIn.
Miercuri, purtatorul de cuvint al Casei Albe, Dana… Citeste mai departe»
Consumul zilnic de acizi grasi omega
4 Iun 2008
Consumul zilnic de acizi grasi omega 3 docosahezaenoic (DHA) poate imbunatati simptomele eczmei cu 23%. Aceste suplimente au fost introduse recent in industria alimentara si au avut un real succes pe intregul teritoriu al UE. De asemenea, au efecte benefice… Citeste mai departe»
Grasimile omega-3 reduc riscul de imbatranire a creierului
9 Dec 2007
Majoritatea oamenilor nu agreeaza gandul ca pe masura ce imbatranesc este posibil sa isi piarda facultatile mentale.
Exista studii care sugereaza ca nivelurile ridicate de DHA (acid docosahexaenoic, o grasime de tip omega-3 care se gaseste la anumite specii de… Citeste mai departe»
Lasa un comentariu
Stirile zilei
Greenpeace si Centrul de Resurse Juridice a obtinut in instanta accesul la informatii privind Rosia Montana
Resurse naturale
Greenpeace si Centrul de Resurse Juridice (CRJ) au obtinut castig de cauza in procesul cu Ministerul Mediului si Padurilor si cu Directia Judeteana pentru Cultura si Patrimoniu Alba (DJCPA).
In iulie 2011, Greenpeace si CRJ au solicitat Ministerului Mediului si… Citeste mai departe»
Nu ne mai putem permite, fara taxa, ca peste 60% din masinile importate sa aiba peste 10 ani
Masini ecologice
Ministrul propus pentru Mediu, Laszlo Borbely, a declarat ca statul roman nu-si mai poate permite, fara aplicarea unei taxe, situatii precum cea din 2010, cand mai mult de 60% din masinile second-hand importate erau mai vechi de zece ani.
“Din… Citeste mai departe»
Ministerul Mediului si Padurilor va finaliza in februarie o strategie de securitate a mediului care va fi inaintata CSAT
Legislatie ecologica Politici ecologice
Ministerul Mediului si Padurilor va finaliza pana la sfarsitul acestei luni o strategie de securitate a mediului, care prevede inasprirea pedepselor pentru infractiunile de mediu si va fi inaintata CSAT spre aprobare, a anuntat ministrul desemnat Laszlo Borbely, scrie Mediafax.… Citeste mai departe»
Consumul de rosii proaspete scade riscul de aparitie al bolilor cardiovasculare si cu unele tipuri de cancer
Alimentatie Sanatate
Studiile au corelat consumul de rosii proaspete cu un riscmai scazut de boli cardiovasculare si cu unele tipuri de cancer. Acest efect este pus pe seama unor substantebenefice continute de rosii.
Licopenul
Este ubstanta care da culoarea specifica rosie, avandefecte antitumorale in cancerul de prostata, pancreas,vezica urinara, cervical etc. Studiile sunt, insa, la inceputsi rolul sau exact nu este sigur. Studiile au aratat calicopenul se comporta ca un antioxidant, explicand rolulsau in protectia impotriva cancerului. Acest compus estefoarte bun si pentru inima, impotriva bolilor cardiovasculare, ajutand si in prevenirea cancerului. Inplus, studiile, desi inca la inceput, au descoperit ca licopenul ar putea contribui si la scaderea niveluluicolesterolului.
Care sunt cifrele din rosii?
O rosie de marime medie are aproximativ 22 de calorii si 1,5 grame de fibre. Este o sursa importantade potasiu, vitamina C, vitamina A si vitamina E. In plus, rosiile nu contin aproape deloc grasimi, un gram de proteine si aproximativ 4 grame de carbohidrati.… Citeste mai departe»
Riscul de cancer de piele creste la copii
Sanatate
Conform unui studiu finalizat recent, copiii ce urmeaza cursurile gimnaziale au o mai mare dorinta de a fi bronzati, comparativ cu cei din clasele primare, si folosesc din ce in ce mai putin creme de protectie solara, ceea ce, pe… Citeste mai departe»
Timisoara: Patru milioane pentru amenajarea de piste de pe Calea Timisoarei pana in Centru
Ecologie urbana
Acestea sunt cheltuielile elibigile ale proiectului vizand amenajarea de piste de pe Calea Timisoarei pana in Centru.
Municipalitatea resiteana a primit o veste buna de la Administratia Fondului pentru Mediu, care a confirmat faptul ca proiectul vizand amenajarea de piste… Citeste mai departe»
TOP 10: Tari care domina industria EOLIANA mondiala
Energie eoliana Energie regenerabila
Vantul este cea mai populara sursa alternativa de energie electrica la nivel mondial. Anul trecut, industria eoliana a inregistrat, la nivel global, o crestere a capacitatii de productie de 17,3%. Acest avans se datoreaza insa unui numar redus de tari… Citeste mai departe»