Pesticidele tampesc si instaleaza cancerul

8 Ian 2008 Comenteaza pe Forum Trimite prin Email


Copiii crescuti in cu multe au un mult mai redus decat al copiilor din alte regiuni. Este concluzia unui studiu al realizat in India.

Au fost testati copii din sase regiuni, si comparati cu copii de aceeasi varsta, dar din regiuni neafectate.

Rezultatul: copiii de 4-5 ani din zonele neafectate ii depaseau ca nivel intelectual pe micutii din zonele cu pesticide, cu 87%. Iar copiii de 9-13 ani ramaneau in urma ca dezvoltare mentala, cu 85%. In 1997, specialisti ai Institutului National al Cancerului, SUA, au studiat fenomenul si au ajuns la concluzia ca pesticidele determina aparitia cancerului cel mai adesea la prunci.

Inca este o curiozitate faptul ca in zonele unde pesticidele nu depasesc normele, totusi copiii de cativa ani introduc in organism, prin hrana, de patru ori mai multe pesticide clororganice, decat prevede norma OMS.

La fel, laptele mamar contine de 4-5 ori mai multe pesticide de acest fel, decat contine laptele de vaca. Ele nasc copii cu sanatatea fragila, incat unul din patru se imbolnaveste. Se asteapta ca acesti copii sa nasca la randul lor, generatii bolnave.

Sursa: Gandul


Urmareste EcoMagazin.ro pe FaceBook



Pentru mai multe informatii cancer, greenpeace, intelect, pesticide, responsabilitate sociala, zone agricole, aboneaza-te gratuit la Noul Newsletter EcoMagazin, personalizat pentru tine!

Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor peste 7500 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul ecologistilor. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.

Recomandari la acest articol Iata ce alimente pot preveni cancerul
12 Dec 2007

Consumul de fructe si legume poate duce la scaderea riscului de aparitie a cancerului sau chiar la stoparea lui. Potrivit cercetatorilor, o dieta cu fructe si legume e singura solutie in lupta cu cancerul. Chiar daca nu reprezinta un antidot,… Citeste mai departe»



Cancerul la san – depistat printr-o analiza de sange
17 Dec 2007

O analiza a sangelui poate ajuta la detectarea, inca din fazele incipiente, a cancerului la san, au anuntat cercetatorii englezi. Mai mult, se pare ca aceasta analiza va fi disponibila pe piata in cursul anului viitor. Analiza de sange a… Citeste mai departe»

Telefoanele mobile pot declansa cancerul in zece minute
31 Aug 2007

Zece minute. De atat timp este nevoie pentru ca un telefon mobil tinut la ureche sa produca o modificare a celulelor din creier, declansand cancerul. Aceasta este concluzia unui studiu efectuat de cercetatorii de la Weizmann Institute of Science din… Citeste mai departe»

Medicamente care previn cancerul si bolile cardiovasculare
12 Dec 2007

Cele 11 reprezentante ale familiei vitaminelor B, printre care: Thiamina, Riboflavina B2, B3, B6, acidul folic, actioneaza sinergic, ajutand celulele sa absoarba si sa proceseze energia. Ele transforma proteinele, carbohidratii si grasimile in combustibil, iar in creier ajuta la sintetizarea… Citeste mai departe»

CE a tirmis aviz Romaniei si Ungariei sa implementeze corect legislatia cu privire la protejarea habitatului pasarilor salbatice
31 Mai 2012

CE cere României şi Ungariei să asigure protejarea habitatului păsărilor sălbaticeComisia Europeana a decis, joi, 31 mai, sa trimita Romaniei un aviz motivat aditional, iar Ungariei un aviz motivat in care le cere celor doua tari membre sa implementeze corect legislatia cu privire la protejarea habitatului pasarilor salbatice. Romania si… Citeste mai departe»

Laptele natural de la particulari, mai sanatos decat cel pasteurizat
31 Mai 2012

Laptele natural de la particulari, mai sănătos decât cel pasteurizatBeneficiile laptelui sunt de necontestat. Laptele natural de vaca constituie o sursa importanta de calciu si proteine, in dieta unei persoane. Din pacate, foarte multe produse lactate care ajung in magazine contin diferiti aditivi alimentari, unii dintre ei periculosi pentru… Citeste mai departe»

Copiii sunt invitati la ferma-scoala din Cornatel, de ziua lor
31 Mai 2012

Copiii sunt invitaţi la ferma-scoala din Cornăţel, de ziua lorFerma-Scoala Cornatel, in colaborare cu Ansamblul “Junii Sibiului”, Scoala Populara de Arte Sibiu si Asociatia “Prietenii Mocanitei” va invita sambata, 2 iunie, la un party in aer liber organizat cu ocazia Zilei Internationale a Copilului. Ferma Scoala Cornatel este situata… Citeste mai departe»