Programul „Rabla” la electrocasnice

Criza ii motiveaza pe producatorii de electrocasnice sa gaseasca noi metode de crestere a vanzarilor.
electrocasnice
Inspirati de programul de inoire a parcului auto, comerciantii accepta frigidere, masini de spalat sau televizoare vechi la schimb cu unele noi. Mai exact, sistemul se cheama buy-back si presupune acceptarea unui produs vechi ca avans pentru unul nou.
Vechile electrocasnice pot fi lasate direct in magazine sau la centrele de reciclare speciale. Nu conteaza marca, anul de fabricatie si nici macar daca respectivul aparat mai functioneaza sau nu. Pe langa reducerea care se face in magazin, trebuie avut in vedere si faptul ca, prin schimbarea electrocasnicelor, scad si facturile la energie sau la apa. O masina de spalat mai veche de 10 de ani va consuma cu 44% mai multa energie electrica si cu 60% mai multa apa decat o masina de spalat noua. Magazinele care au introdus aceasta oferta au avut si ele beneficii – promotia a crescut vanzarile cu circa 15%.

Sursa: Curentul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *