Rodiile previn aparitia cancerului la san

9 Ian 2010 Comenteaza pe Forum Trimite prin Email


Un studiu a indicat ca prin consumul de se reduce considerabil riscul aparitiei cancerului la sanrodie

Cercetatorii americani au precizat ca fructul contine o substanta fitochimica cunoscuta sub numele de acid elagic, care impiedica dezvoltarea celulelor canceroase. Iar studiile realizate de oamenii de stiinta de la centrul City of Hope, din Duarte, California, au indicat ca rodiile reduc riscul de al cancerului de san declansat din cauza hormonilor. Explicatia cercetatorilor a fost ca fitochimicalele suprima productia de si previn proliferarea celulelor canceroase si cresterea tumorilor cauzate de .

Potrivit specialistilor din domeniul medical, o treime dintre cazurile de sunt cauzate de productia hormonul estrogen in exces.

Sursa: Libertatea


Urmareste EcoMagazin.ro pe FaceBook



Pentru mai multe informatii aparitia cancerului, aparitie, cancer, cancer la san, estrogen, rodii, aboneaza-te gratuit la Noul Newsletter EcoMagazin, personalizat pentru tine!

Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor peste 7500 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul ecologistilor. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.

Recomandari la acest articol Merele previn astmul
15 Feb 2008

Un ghid cu sfaturi utile referitoare la dieta si stilul de viata pe care trebuie sa-l adopte bolnavii de astm bronsic a fost lansat ieri. O dieta bogata in fructe proaspete (in special mere, portocale si struguri) poate preveni astmul… Citeste mai departe»



Prunele previn bolile de inima
5 Oct 2009

Comisia Europeană îngroapă alimente tradiţionale. Beneficiile prunelor, iaurtului, mierii nu sunt recunoscute Aceste fructe pot trata mai multe afectiuni Prunele, mai ales uscate, fac minuni in sezonul rece. Bogate in vitamine, minerale, calciu, fier si seleniu, aceste fructe cresc imunitatea si pot preveni aparitia mai multor afectiuni, printre care si a celor… Citeste mai departe»

Cafeaua si ceaiul previn diabetul de tipul 2
17 Dec 2009

ceai si cafea Cafeaua si ceaiul scad riscul de aparitie a diabetului de tipul 2, potrivit unui studiu efectuat de cercetatorii de la Universitatea din Sydney (Australia), publicat recent in Archives of Internal Medicine, informeaza BBC News Online. Aceasta protectie oferita organismului ar… Citeste mai departe»

Plantele marine previn incalzirea globala
18 Oct 2009

marea neagra Viata din oceane are capacitatea de a preveni incalzirea globala, sustine un raport publicat in 14 octombrie si realizat de Programul Natiunilor Unite pentru Mediu in colaborare cu Organizatia pentru Hrana si Alimentatie (FAO) si Unesco. Plantele marine absorb in… Citeste mai departe»

Fructe si legume care previn imbatranirea
23 Aug 2009

fructe legume Fructele de padure, strugurii si rosiile se numara printre cele mai importante zece fructe si legume care ne ajuta, prin consumul lor, in lupta pentru pastrarea tineretii, informeaza cotidianul Gandul. Afinele, merisorul, capsunele si zmeura sunt foarte bogate in antioxidanti,… Citeste mai departe»

Medicamente care previn cancerul si bolile cardiovasculare
12 Dec 2007

Cele 11 reprezentante ale familiei vitaminelor B, printre care: Thiamina, Riboflavina B2, B3, B6, acidul folic, actioneaza sinergic, ajutand celulele sa absoarba si sa proceseze energia. Ele transforma proteinele, carbohidratii si grasimile in combustibil, iar in creier ajuta la sintetizarea… Citeste mai departe»

Discutiile despre sex protejat previn efectul de sera
5 Iul 2008

Robert Engelman, director de programe la Worldwatch Institute din Washington, este de parere ca mijloacele de contraceptie impiedica incalzirea globala. Facem sex de aproape 215 milioane de ori pe zi, asa ca nu trebuie sa ne mai rusinam sa vorbim… Citeste mai departe»

CE a tirmis aviz Romaniei si Ungariei sa implementeze corect legislatia cu privire la protejarea habitatului pasarilor salbatice
31 Mai 2012

CE cere României şi Ungariei să asigure protejarea habitatului păsărilor sălbaticeComisia Europeana a decis, joi, 31 mai, sa trimita Romaniei un aviz motivat aditional, iar Ungariei un aviz motivat in care le cere celor doua tari membre sa implementeze corect legislatia cu privire la protejarea habitatului pasarilor salbatice. Romania si… Citeste mai departe»

Laptele natural de la particulari, mai sanatos decat cel pasteurizat
31 Mai 2012

Laptele natural de la particulari, mai sănătos decât cel pasteurizatBeneficiile laptelui sunt de necontestat. Laptele natural de vaca constituie o sursa importanta de calciu si proteine, in dieta unei persoane. Din pacate, foarte multe produse lactate care ajung in magazine contin diferiti aditivi alimentari, unii dintre ei periculosi pentru… Citeste mai departe»

Copiii sunt invitati la ferma-scoala din Cornatel, de ziua lor
31 Mai 2012

Copiii sunt invitaţi la ferma-scoala din Cornăţel, de ziua lorFerma-Scoala Cornatel, in colaborare cu Ansamblul “Junii Sibiului”, Scoala Populara de Arte Sibiu si Asociatia “Prietenii Mocanitei” va invita sambata, 2 iunie, la un party in aer liber organizat cu ocazia Zilei Internationale a Copilului. Ferma Scoala Cornatel este situata… Citeste mai departe»