Studiu: Lupa impotriva acrilamidei
1 Mar 2008 Comenteaza pe Forum Trimite prin Email
Oameni de stiinta din toata lumea s-au unit pentru a gasi o solutie pentru scaderea nivelului de acrilamida, substanta care apare atunci cand alimentele sunt coapte sau prajite. In 2002, cercetatori suedezi au demonstrat ca acrilamida este cancerigena. Una dintre solutiile oferite de tehnologi a fost adaugarea unor antioxidanti care impiedica formarea acestei substante periculoase. Folosirea rozmarinului pare in acest moment cea mai simpla si mai naturala arma impotriva acrilamidei.
Sursa: Jurnalul National
Urmareste EcoMagazin.ro pe FaceBook
Pentru mai multe informatii acrilamida, antioxidanti, cancer, solutie naturala, aboneaza-te gratuit la Noul Newsletter EcoMagazin, personalizat pentru tine!
Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor peste 7500 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul ecologistilor. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.
Recomandari la acest articol
Impactul ecologic al petrolului, sub lupa expertilor
20 Noi 2007
Experti din partea Uniunii Europene vor participa la evaluarea impactului ecologic al scufundarii unui petrolier rus in Marea Azov, la 11 noiembrie, a anuntat Comisia Europeana, duminica, raspunzand favorabil unei solicitari a Kievului.
“Situatia aceasta a dus la pierderi tragice… Citeste mai departe»
Studiu – Concentratia de CO din aer a scazut
12 Dec 2007
Emisiile de monoxid de carbon din aer sunt in scadere fata de anii trecuti, ajungand de la 26,35 mg/mc in anul 2000 la valoarea de 13,33 mg/mc in anul 2006.
Conform unui studiu privind evolutia impactului traficului rutier asupra calitatii… Citeste mai departe»
Studiu – Salvati ecosistemele Europei
21 Ian 2008
Majoritatea europenilor considera ca pierderile mondiale din domeniul biodiversitatii reprezinta o mare problema si ca protejarea ecosistemelor reprezinta o obligatie morala, potrivit unui eurobarometru realizat de Comisia Europeana.
Comisarul european pentru Munca si Afaceri Sociale, Stavros Dimas, a declarat ca… Citeste mai departe»
Studiu negativ pentru biocombustibili
9 Feb 2008
INCALZIREA GLOBALA – Americanii avertizeaza asupra carburantilor alternativi
Un recent studiu american avertizeaza ca transformarea ecosistemelor in terenuri agricole producatoare de biocombustibil nu va ajuta cu nimic mediul. Dimpotriva, emisiile de carbon rezultate vor creste, deci efectele incalzirii globale se… Citeste mai departe»
Studiu – OMG castiga teren la propriu
30 Oct 2007
Suprafata cultivata cu organisme modificate genetic (OMG) a crescut cu 77% in 2007, comparativ cu anul precedent, se arata intr-un studiu privind cultivarea OMG, ce a fost dat publicitatii luni, informeaza BBC.
Anul acesta, peste 1.000 de kilometri patrati au… Citeste mai departe»
STUDIU – Oamenii cred ca modul lor de viata nu influenteaza mediul
22 Aug 2007
Milioane de oameni din toata lumea cred ca modul de viata si comportamentul lor nu contribuie in nici un fel la schimbarile climatice si considera ca ar fi un efort prea mare din partea lor sa adopte un stil de… Citeste mai departe»
Studiu: 10 milioane de europeni se muta anual din cauza vecinilor zgomotosi
25 Oct 2007
Galagia vecinilor este considerata insuportabila si, anual, determina aproximativ 10 milioane de cetateni din Europa sa isi schimbe resedinta pentru a scapa de poluarea fonica.
Nu numai certurile si copiii vecinilor sunt motive de schimbare a locuintei, dar si aparatele… Citeste mai departe»
CE a tirmis aviz Romaniei si Ungariei sa implementeze corect legislatia cu privire la protejarea habitatului pasarilor salbatice
31 Mai 2012
Comisia Europeana a decis, joi, 31 mai, sa trimita Romaniei un aviz motivat aditional, iar Ungariei un aviz motivat in care le cere celor doua tari membre sa implementeze corect legislatia cu privire la protejarea habitatului pasarilor salbatice.
Romania si… Citeste mai departe»
Laptele natural de la particulari, mai sanatos decat cel pasteurizat
31 Mai 2012
Beneficiile laptelui sunt de necontestat. Laptele natural de vaca constituie o sursa importanta de calciu si proteine, in dieta unei persoane. Din pacate, foarte multe produse lactate care ajung in magazine contin diferiti aditivi alimentari, unii dintre ei periculosi pentru… Citeste mai departe»
Copiii sunt invitati la ferma-scoala din Cornatel, de ziua lor
31 Mai 2012
Ferma-Scoala Cornatel, in colaborare cu Ansamblul “Junii Sibiului”, Scoala Populara de Arte Sibiu si Asociatia “Prietenii Mocanitei” va invita sambata, 2 iunie, la un party in aer liber organizat cu ocazia Zilei Internationale a Copilului. Ferma Scoala Cornatel este situata… Citeste mai departe»