Tinerii nu vor sa mai auda de masini

    Producatorii de masini vad o adevarata provocare in a vinde masini adultilor sub 30 de ani. Spre deosebire de persoanele trecute de aceasta varsta, tinerii adulti nu se mai dau in vant nici dupa ideea de a avea o masina, nici dupa sofat, releva kiplinger.com.

    Persoanele cu varste intre 21 si 30 de ani, incadrate in categoria „generatia Y”, nu mai vad in autoturisme un indicator al statutului social si nici o modalitate de a starni interesul celor de sex opus, ci, mai degraba, o sursa de poluare.

    Tinerii din aceasta categorie de varsta sunt mai tentati sa foloseasca mijloacele de transport in comun pentru a ajunge la serviciu. Iar cand vine vorba de plecarea in vacanta, prefera sa inchirieze masini.

    In Statele Unite ale Americii, categoria de persoane intre 21 si 30 de ani este vazuta ca un potential de piata urias, avand in vedere ca este cea mai numeroasa generatie din istoria tarii – 80 de milioane de persoane.

    Tinerii vor sa-si valorifice timpul

    „Aceasta generatie se concentreaza pe a cumpara computere, telefoane mobile de ultima generatie, muzica si programe pentru calculator. Tinerii adulti vad in a petrece cateva ore la volan o uriasa pierdere de timp. Daca se afla in mijloacele de transport in comun, le vine mai usor sa-si foloseasca gadgeturile de ultima ora pentru a-si rezolva o parte din treburile de la serviciu sau pentru a se relaxa”, a explicat William Davies, presedintele Learning Resources Network, asociatie care studiaza obiceiurile de consum.

    Mai mult decat atat, cercetari recente au aratat ca persoanele din „generatia Y”, considera ca autoturismele fac rau mediului inconjurator. Nici macar vehiculele electrice nu par sa le schimbe atitudinea cu privire la utilitatea autoturismelor.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *