Uleiul de rapita previne infarctul
5 Apr 2010 Comenteaza pe Forum Trimite prin Email
Untdelemnul extras din plante nu trebuie sa lipseasca din alimentatie. 
Te-ai decis sa slabesti si sa mananci sanatos, asa ca primul lucru pe care il faci este sa renunti la grasimi!
Gresit! Esentiale pentru buna functionare a organismului uman, lipidele nu trebuie sa lipseasca din dieta ta.
Dr. Corina Zugravu, lector la Universitatea “Carol Davila” din Bucuresti, te invata ce grasimi trebuie sa consumi si pe care e necesar sa le ocolesti. Secretul il reprezinta inlocuirea lipidelor “rele” – saturate, de origine animala – cu cele “bune”, extrase din plante.
Mai exact, trebuie redus pe cat posibil consumul de unt, branzeturi si carne grasa, de produse de patiserie sau prajeli in grasimi animale.
Sursa: HotNews
Urmareste EcoMagazin.ro pe FaceBook
Pentru mai multe informatii alimentatie, branzeturi, carne, grasimi, origine animala, patiserie, plante, prajeli, rapita, ulei de rapita, aboneaza-te gratuit la Noul Newsletter EcoMagazin, personalizat pentru tine!
Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor peste 7500 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul ecologistilor. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.
Recomandari la acest articol
Folosit des, uleiul de rapita previne infarctul
23 Aug 2009
Uleiul de rapita, extras din semintele plantei, are o multime de intrebuintari in medicina populara. Dr. Lawrence Chukwudi Nwabudike, specialist in dermatologie, acupunctura si homeopatie, ne-a dezvaluit cateva din efectele benefice ale acestuia asupra organismului uman.
Contine acid alpha-linoleic, un… Citeste mai departe»
Uleiul de rapita ajuta la scaderea colesterolului
9 Sep 2009
Uleiul de rapita ajuta la scaderea nivelului de colesterol si a grasimilor din sange la pacientii care au avut colesterolul mare inca de la nastere, informeaza Daily Mail.
Aceasta boala, cunoscuta sub numele de hipercolesterolemie afecteaza circa 60.000 de britanici… Citeste mai departe»
B12 previne malformatiile
28 Mar 2009
Inainte de a ramane insarci-na-te, femeile ar trebui sa con-sume cantitati suficiente de vita-mina B12 si de acid folic pentru a reduce riscul de a naste copii cu malformatii congenitale severe ale siste-mului nervos central, infor-meaza Mediafax.
Malformatiile sistemului nervos… Citeste mai departe»
Laptele previne osteoporoza
11 Ian 2010
Statisticile medicale arata ca o femeie din trei se poate astepta la aparitia unei fracturi cauzate de osteoporoza dupa varsta de 50 de ani. Cat despre barbati, unul din sapte prezinta risc de osteoporoza. Dr. Laurentiu Luca, directorul Clinicii Puls,… Citeste mai departe»
Popcornul previne cancerul
22 Aug 2009
Consumul de floricele de porumb si de cereale previne cancerul si bolile de inima, conform studiilor unor cercetatori americani.
S-a descoperit ca delicioasele gustari contin multi antioxidanti benefici sanatatii, denumiti polifenoli.
Acestia au ca efect reducerea riscului afectiunilor cardiace si… Citeste mai departe»
Cafeaua previne cancerul la prostata, spun specialistii
9 Dec 2009
Cercetatorii de la Harvard Medical School au mai aratat ca 15 minute de exercitii fizice pe zi reduc cu 35% riscul de mortalitate in cazul bolnavilor de cancer la prostata.
Cafeaua, chiar si cea fara cafeina, ar putea preintampina instalarea… Citeste mai departe»
Orez modificat genetic care previne hipertensiunea
21 Iul 2009
O echipa de cercetatori japonezi a descoperit un modificat genetic continand, in cantitati semnificativ importante, proteine cunoscute pentru activitatea lor anti-hipertensiva.
Hipertensiunea este cauza majora a bolilor cardio-vasculare si a accidentelor cerebrale care afecteaza 1 miliard de persoane din lumea… Citeste mai departe»
CE a tirmis aviz Romaniei si Ungariei sa implementeze corect legislatia cu privire la protejarea habitatului pasarilor salbatice
31 Mai 2012
Comisia Europeana a decis, joi, 31 mai, sa trimita Romaniei un aviz motivat aditional, iar Ungariei un aviz motivat in care le cere celor doua tari membre sa implementeze corect legislatia cu privire la protejarea habitatului pasarilor salbatice.
Romania si… Citeste mai departe»
Laptele natural de la particulari, mai sanatos decat cel pasteurizat
31 Mai 2012
Beneficiile laptelui sunt de necontestat. Laptele natural de vaca constituie o sursa importanta de calciu si proteine, in dieta unei persoane. Din pacate, foarte multe produse lactate care ajung in magazine contin diferiti aditivi alimentari, unii dintre ei periculosi pentru… Citeste mai departe»
Copiii sunt invitati la ferma-scoala din Cornatel, de ziua lor
31 Mai 2012
Ferma-Scoala Cornatel, in colaborare cu Ansamblul “Junii Sibiului”, Scoala Populara de Arte Sibiu si Asociatia “Prietenii Mocanitei” va invita sambata, 2 iunie, la un party in aer liber organizat cu ocazia Zilei Internationale a Copilului. Ferma Scoala Cornatel este situata… Citeste mai departe»