Un standard transparent pentru produsele „verzi”

BuyGreen, un magazin on-line care are in oferta orice de la articole sportive la materiale de constructii, a decis sa creeze un standard transparent pentru produsele din oferta lor, cu ajutorul caruia clientii sa poata determina daca un produs le indeplineste propriile standarde ecologice.
buygreen

La ce nu se asteptau au fost mesajele venite din partea producatorilor articolelor pe care le comercializeaza, care se interesau daca pot aplica pe ambalaje abtibildul care sa arate ca indeplinesc acele standarde. Doar ca BuyGreen nu crease niciun abtibild pentru asta!

Standardul este foarte simplu de inteles. Fiecare produs primeste un scor de la 1 la 100 pentru fiecare dintre categoriile analizate, cum ar fi materialul, procesul de productie, utilizarea si reciclarea. Unele persoane vor putea lua o decizie pur si simplu uitandu-se la scorul general al produsului, dar cei care vor informatii mai detaliate pot vizualiza un raport mai cuprinzator legat de produs si impactul acestuia asupra mediului.

Faptul ca unele companii se arata interesate de a include raportul BuyGreen in documentatia produsului lor si atunci cand este vandut in alte magazine arata cata nevoie era de un astfel de demers, si te face sa te intrebi de ce standardul n-a fost creat mai devreme de o organizatie neguvernamentala sau chiar de catre un guvern.

Sursa: Infomediu Europa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *