WWF pune in concurs un panou solar, in cadrul campaniei Ora Pamantului

WWF pune in concurs un panou solar, in cadrul campaniei Ora Pamantului
WWF pune in concurs un panou solar, in cadrul campaniei Ora Pamantului

WWF-Romania lanseaza concursul national „Energie de la soare, de Ora Pamantului”, in cadrul campaniei Earth Hour 2014. Cetatenii care vor sa treaca la surse curate de energie si sa-si reduca amprenta de carbon pot castiga un sistem de panouri solare pentru consum domestic in valoare de 20.000 de euro, iar premiul include si serviciile de instalare. WWF spera ca acest concurs sa genereze o dezbatere publica si sa-i motiveze pe oameni sa se informeze cu privire la beneficiile energiei solare si la potentialul acesteia de a acoperi nevoile noastre crescande de energie, intr-o societate din ce in ce mai dezvoltata si mai urbanizata.

Campania Earth Hour de anul acesta cuprinde astfel doua provocari principale: una adresata oraselor din Romania de a organiza actiuni diverse pentru comunitatile lor, manifestari inspirate din tematica de mediu, pentru a castiga titlul de Capitala Earth Hour 2014 si o provocare adresata cetatenilor, la nivel individual, de a trece la o sursa nepoluanta de energie si de face si alte schimbari in stilul de viata.

Earth Hour este cea mai mare manifestare voluntara de mediu din istorie care a pornit in 2007 de la gestul simbolic de a stinge luminile pentru o ora, in ultima sambata a lunii martie. Miscarea s-a nascut din dorinta de a mobiliza masele sa actioneze si sa ceara totodata masuri de la factorii de decizie privind schimbarile climatice. In prezent, Earth Hour coalizeaza o comunitate de peste doua miliarde de oameni, din peste 7.000 de orase din 153 de tari care participa la stingerea luminilor pentru a-si arata preocuparea fata de problemele de mediu.

Conform studiilor realizate pentru WWF, 6 din 10 romani au auzit de Earth Hour si 4 din 10 sarbatoresc Earth Hour. Concursul lansat astazi este unul dintre multele modalitati prin care WWF Romania ii incurajeaza pe oameni sa se implice sau sa faca schimbari pentru un viitor durabil. Panoul solar este donat de compania austriaca Fronius International GmbH organizatiei WWF, care a decis sa-l puna in concurs cu ocazia campaniei Earth Hour 2014.

Modalitatea de participare este simpla si se face in baza Regulamentului disponibil pe site-ulwww.ora-pamantului.ro. Participantii trebuie sa raspunda corect la 6 din 9 intrebari legate de energia solara si sa completeze un scurt formular de final care va fi evaluat de echipa WWF si compania Fronius.

Calendarul concursului este urmatorul:

– completarea chestionarului de pe www.ora-pamantului.ro12 – 20 martie 2014

– evaluarea rezultatelor: 20-26 martie 2014

– anuntarea castigatorului: 27 martie 2014

– decernarea premiului: 29 martie 2014, in cadrul evenimentului Earth Hour organizat de WWF-Romania in Bucuresti. WWF va inmana castigatorului un voucher care atesta premiul.

– amplasarea panoului solar: in perioada aprilie-octombrie 2014, intr-un interval agreat de comun acord intre compania Fronius si persoana castigatoare.

Earth Hour zi de zi

Earth Hour este un moment bun in care ne putem hotari sa reciclam, sa mergem mai mult pe jos sau cu bicicleta, sa facem dusuri mai scurte, sa trecem la sursele regenerabile de energie sau sa ne schimbam obiceiurile de consum, bazat mai mult pe nevoi decat pe dorinte create artificial prin trucuri de marketing si acordand mai mult loc in cosurile noastre de cumparaturi produselor responsabile (traditionale, ecologice sau certificate FSC, ce atesta provenienta din paduri gestionate responsabil).

Oamenii care doresc mai multe idei de cum pot trai intr-o mai mare armonie cu natura pot consulta lista cu sugestii disponibila pe website-ul WWF-Romania, la adresa:www.wwf.ro/ce_poti_face_/traieste_in_armonie_cu_natura.

Mai multe detalii despre Earth Hour in Romania puteti citi pe website-ul oficial: www.ora-pamantului.ro.

Pentru a afla noutati despre campania internationala accesati pagina www.earthhour.org.

Partenerii campaniei Earth Hour sunt: Fronius GmbH, Digi24, UTV, Green Cat, Headvertising, Asociatia Municipiilor din Romania, Sub 25, Zeppelin, Romania Pozitiva, Blogunteer, Asociatia Star Education.

Despre WWF (World Wide Fund for Nature)

Infiintata in anul 1961, WWF este una dintre cele mai importante organizatii internationale care deruleaza proiecte pentru conservarea naturii, in peste 100 de tari. Misiunea WWF la nivel global este sa opreasca degradarea mediului inconjurator si sa construiasca un viitor in care oamenii traiesc in armonie cu natura. Mai multe detalii la: www.wwf.ro.

Despre Earth Hour

Earth Hour a aparut ca un raspuns la o intrebare simpla: cum ii putem determina pe oameni sa constientizeze una din cele mai mari amenintari actuale, schimbarile climatice? Replica a venit de la WWF Australia, concretizata intr-o campanie care promova un gest pe cat de simplu, pe atat de puternic: stingerea luminilor. Se intampla pe 31 martie 2007, la Sydney, cand 2 milioane de case si sedii de companii australiene au stins luminile timp de o ora. Ora Pamantului.

In 2008, 50 de milioane de oameni au ales sa celebreze Earth Hour. In 2010, 4.500 de orase din 128 de tari au participat la Earth Hour pe 27 martie, campania  devenind, astfel, cea mai mare actiune de mediu din toate timpurile. In prezent, comunitatea de sustinatori Earth Hour a atins 2 miliarde de oameni, din peste 7.000 de orase, din peste 152 de tari. Detalii pe www.ora-pamantului.ro sau pe www.earthhour.org.

Despre Fronius International GmbH

Fronius este recunoscuta in toata lumea ca un lider in privinta calitatii. Divizia de energie solara din cadrul companiei dezvolta si produce invertoare pentru sisteme solare cu o capacitate de peste 1kW. Gama de produse cuprinde si componente pentru o monitorizare profesionala a sistemelor solare, pentru vizualizarea si analizarea datelor – toate disponibile ca si piese optionale de sine stataoare. Celula Energetica Fronius este un produs de tehnologie central in aceasta gama.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *