Constructorul german, se pare, se gandeste foarte serios sa puna bazele unei noi marci de automobile, cat mai ecologica posibil, fara ca sa stirbeasca imaginea accentuat sportiva a actualelor modele.

Initial ideea era ca MINI sa preia acest rol, dar, mai nou, s-a renuntat la aceasta varianta, fiind mai indragita ideea preluarii si resuscitarii unui producator defunct, ca Triumph sau Riley.

“Nu putem sa scoatem albastrul din BMW si sa-l inlocuim cu verde”, a declarat Stefan Krause, unul din membrii Consiliului de Administratie.

Acesta a intarit zvonurile ca bavarezii prefera sa introduca o marca noua pe piata, care prin modele proprii (de dimensiuni reduse, cu propulsoare mici si hibride) nu va dilua puternicul mesaj emanat de sportive precum seria M.

Desi vor exista si BMW-uri hibride (se aude ca X6 si viitorul “Septar” vor fi unele dintre ele), marca suplimentara va sacrifica orice pretentie de lux sau sportivitate pe altarul ecologiei.

Initiativa germanilor nu este unica, si gigantul Toyota se gandeste la ceva similar, si anume sa faca din Prius o marca de sine statatoare.

Sursa: Auto.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here