Toyota, tot mai aproape de masinile „ECO”

    0
    641
    Toyota va lansa in 2015 prima masina de serie pe hidrogen
    Toyota va lansa in 2015 prima masina de serie pe hidrogen
    Toyota, tot mai aproape de masinile "ECO"
    Toyota, tot mai aproape de masinile "ECO"

    Toyota Motor Corporation (TMC) a dat publicitatii detaliile planurilor sale in ceea ce priveste dezvoltarea si lansarea „Masinii ECO” si progresul cercetarii pentru urmatoarea generatie de baterii.

    Conform companiei nipone, pana la sfarsitul anului 2012 vor fi lansate pe piata 11 modele cu propulsie hibrida, atat vehicule complet noi cat si reproiectate. Dintre vehiculele noi planificate, unul este un model compact cu o eficienta a consumului de combustibil de peste 40 km/l. Tot pana in 2012, TMC intentioneaza sa inceapa comercializarea modelului Prius Plug-In Hybrid, in principal in Japonia, Statele Unite si Europa. Vanzarile estimate sunt de peste 50.000 de unitati anual si se preconizeaza ca pretul pentru Japonia va fi in jur de 3 milioane de yeni (26.300 euro).

    In acelasi an, modelul iQ electric, purtand numele „iQ EV” va fi lansat in Japonia si Europa. In mod separat, conceptul ” RAV4 EV”, care a fost dezvoltat impreuna cu Tesla Motors, va fi prezentat in zilele urmatoare la Salonul Auto de la Los Angeles.

    Daca masinile exclusiv electrice nu par a fi, inca, o tinta clara a strategiei Toyota, in domeniul vehiculelor pe baza de pila de combustie (FCHV) TMC continua dezvoltarea unui vehicul de tip sedan planificat sa intre in vanzare in 2015 pe pietele in care se prevede dezvoltarea infrastructurii de alimentare cu hidrogen.

    Desi in prezent un pret sub 10 milioane de yeni (87.750 euro) pare realizabil, TMC are ca scop reducerea si mai mult a costurilor pentru a aduce acest model pe piata la un pret convenabil.

    Conform oficialilor japonezi, Toyota considera ca masinile ECO pot avea un impact pozitiv asupra mediului inconjurator numai daca sunt utilizate la scara larga. Compania va continua totusi si sa imbunatateasca eficienta consumului de combustibil al masinilor sale conventionale, cu motor cu combustie interna, care reprezinta majoritatea vanzarilor sale.

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.