Iveco EcoDaily

    Iveco EcoDaily

    Iveco a lansat in Romania noua evolutie a gamei Daily. Adica vorbim de o evolutie spre verde a transportului de marfa si persoane, o evolutie care implica reduceri de costuri in utilizare, poluare redusa.

    Pentru a veni in intampinarea nevoilor de transport de bunuri, atat urban cat si extraurban, Iveco a prezentat noul ECODAILY, ultimul pas in continua schimbare a gamei. Un ultim pas care pune accentul pe economie, reducerea poluarii si obtinerea unui raport cat mai avantajos pret/ kg transportat. Principalele noutati sunt motorizarile.
    Motoarele de 2.3 litri sunt toate certificate conform standardelor Euro 4 si confera noi niveluri de putere de 106 CP si 126 CP cu valori de cuplu motor de 270 Nm si 290 Nm aditional fata de valorile deja existente de 96 CP, 116 CP si 136 CP. De asemenea si motorul de 3.0 litri cu puteri de 146 CP si 176 CP este si el certificat conform standardelor Euro 4. Toate aceste motoare folosesc tehnologia EGR.
    Omologate conform Directivei pentru sarcini grele sunt si noile versiuni ale motorului de 3.0 litri de 170 CP si de 140 CP certificate conform standardului EEV (Environmentally Friendly Enhanced Vehicle).Acesta reprezinta un standard mult mai drastic in comparatie cu reglementarile europene Euro V. Acest lucru este obtinut prin utilizarea sistemului de supraalimentare cu 2 turbine, in combinatie cu EGR si Filtrul de Particule Diesel cu regenerare controlata de catre sistemul de management al motorului. Versiunea de Daily CNG de 136 CP este si ea omologata conform Directivei pentru sarcini grele, conform standardelor EEV si acum este disponibila si versiunea Natural Power.

    Acelasi caraus
    Pentru versiunile super ecologice CNG care incorporeaza si OBD (On Board Diagnostics) si pentru versiunea Natural Power este disponibil un rezervor de 14 litri ca si rezerva pentru alimentarea de urgenta. Motorul CNG cu tehnologie de ardere cu amestec stoichiometric si catalizator cu 3 cai, provine de la modelul actual si are aceleasi emisii foarte scazute de gaze poluante; teoretic, cam cum ar trebui sa fie conform normelor Euro VI. Transmisia automatizata cu 6 viteze Agile, este disponibila pentru toate variantele de motorizare si beneficiaza de software de management imbunatatit, care permite schimbarea vitezelor in modul manual, in timp ce modul automatic este inca in functiune.
    Tot cu eticheta ECODAILY este si Daily Electric cu emisii zero. Ca si pioner in domeniul vehiculelor electrice, Daily Electric exista inca din 1986, acum insa avand un sistem electronic de ultima generatie ce foloseste o retea electronica CAN si baterii pe baza de Clorura de Nichel-Sodiu, ECODAILY Electric promite un nivel foarte inalt al fiabilitatii. O alta valoare a marcii Iveco este siguranta si in aceasta idee, Daily are deja in echiparea standard, ESP (Electronic Stability Control).
    Si lucrurile nu se opresc aici: pachetul ESP include de asemenea si asistenta hidraulica la franare, Hill Holder, Adaptive Load Control (LAC) care optimizeaza functia ESP potrivit distributiei incarcaturii pe axe, precum si foarte importantul ABS. Sistemul Blue&Me rezultat dintr-o colaborare Fiat cu Microsoft, disponibil optional si pentru Daily, foloseste tehnologia recunoasterii vocii, indiferent de persoana care vorbeste, sistemul neavand nevoie de timp pentru a memora vocea.

    Un verde usor de recunoscut
    Aceasta solutie a fost dezvoltata pe o platforma de comunicatii mobile oferita tocmai pentru crearea Blue&Me Fleet si a pachetului de management de flote. Solutia telematica este dezvoltata pe o platforma hardware de catre Fiat Grup Automobile, Blue&Me si livrata prin intermediul Platformei de Comunicatii Mobile Qualcomm FleetVisor™ pentru furnizarea unui sistem sofisticat de management bazat pe Internet, incluzand tahograf digital care sa imbunatateasca productivitatea atat a vehiculului cat si a celor care asigura suportul in back-office.
    O noutate absoluta in categoria sa este noua versiune de 7 tone atat de sasiu cat si furgon, disponibila incepand cu trimestrul II 2010. Aceasta noua versiune permite aplicatii pentru utilizarea ca si microbuz si, de asemenea, poate avea o sarcina utila pe care o poti incarca doar in vehicule din gama medie.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *