Brocoli

14 Iul 2010 Comenteaza pe Forum

Broccoli reduce riscul cancerului de prostata cu 45 la suta

Schimbându-ţi dieta poţi să reduci riscul de a dezvolta cancer ovarian

Brocoli - Broccoli reduce riscul cancerului de prostata cu 45 la suta

Cercetatorii sustin ca leguma este bogata in compusi care protejeaza celulele de distrugerea ADN-ului Barbatii care mananca regulat broccoli si conopida prezinta un risc scazut de a se imbolnavi de cancer de prostata, arata un studiu realizat de Institutul National… Citeste mai departe»



Carnea, fructele si legumele – alimentele cu cele mai multe pesticide

alimente cu pesticide

Ne bucuram de abundenta de fructe si legume aratoase pe tarabele din piata si pe rafturile din supermarketuri, scoatem bani grei din buzunar pentru a le cumpara, dar ignoram de multe ori faptul ca acestea nu sunt atat de sanatoase,… Citeste mai departe»