Array

Campania de comunicare “Gunoiul Doare!”

Campania de comunicare “Gunoiul Doare!”, parte componenta a proiectului romano-olandez “Managementul Plajelor de pe Litoralul Romanesc al Marii Negre” – zona-pilot Mangalia, s-a derulat pe parcursul a zece saptamani, in perioada 16 iunie – 19 august si a avut drept scop reducerea deseurilor aruncate la intamplare pe plaje si constientizarea persoanelor despre importanta pastrarii curateniei.

Insotiti de cinci voluntari ai organizatiei nonguvernamentale Mare Nostrum si sub coordonarea Directiei Apelor Dobrogea-Litoral si a Primariei Municipiului Mangalia, 28 de copii, cu varste intre 10 si 12 ani, din municipiul Mangalia, au impartit cadouri turistilor care au aruncat gunoiul la cos pe plaja. Turistilor si localnicilor care au aruncat gunoiul la cos, le-au fost impartite 1.200 de mingii gonflabile si 1.200 de brelocuri.

Copiii au dat 10 cartonase rosii celor care au aruncat gunoiul pe jos. Pe langa actiunea de pe plaja, s-a realizat un spot radio care a fost difuzat zilnic. La inceputul lunii septembrie este programata o intalnire finala cu partenerii olan-dezi, dar si cu autoritatile romane implicate, in cadrul careia copiii participanti in campania de comunicare “Gunoiul Doare!” vor primi premii si diplome de participare.

Proiectul a fost demarat prin Hoogheemraadschap van Rijnland Waterboard si Ministerul Transporturilor, Lucrarilor Publice si managementul Apelor – Olanda in cola-borare cu Agentia de Mediu IJmond and of Rijnland. Prin acest proiect s-a urmarit imbunatatirea coo-perarii intre autoritatile statului care au atributii pe plaja, plus informarea cetatenilor in privinta importantei pe care o reprezinta litoralul. (Antoaneta Cicioiu)

Citeste articolul Campania de comunicare “Gunoiul Doare!” integral in Adevarul

Articole similare

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Rămâi conectat!

104,101FaniÎmi place
108CititoriConectați-vă
1,330CititoriConectați-vă

Articole Recente