Toyota planuieste 21 de modele hibrid pana in 2015

    Toyota planuieste 21 de modele hibrid pana in 2015

    Producatorul auto japonez si-a anuntat strategia de dezvoltare pentru urmatorii trei ani, strategie care se bazeaza pe motoare hibrid. Pe langa propulsoarele mixte alimentate cu energie electrica si cu benzina, Toyota se orienteaza catre o politica ecologica, desfasurand o activitate de cercetare si dezvoltare in directia motoarelor exclusiv electrice.

    Ambitia anuntata de cei de la Toyota este lansarea a 21 de modele hibrid pana in 2015.
    Constructorul nipon vede un potential enorm in aceasta nisa avand in vedere cresterea galopanta a combustibililor fosili, dar si vanzarile din acest an, care au atins un milion de exemplare vin sa confirme potentialul acestui segment de piata. De asemenea, Toyota face proiectii de vanzari indraznete pentru anii dintre 2013 – 2015 care sa atinga cel putin aceeasi cifra de unitati. Cu toate acestea, Toyota constientizeaza ca trebuie sa lucreze serios si la reducerea costurilor astfel incat sa scoata pe piata modele care sa fie atractive si din punctul de vedere al costului de achizitie.
    Masinile hibrid devin din ce in ce mai populare in Japonia, unde Toyota a vandut 310.000 unitati anul trecut, dar isi mentin inca statutul de nisa pe cele mai mari piete din lume, ca Statele Unite, unde Toyota a vandut 178.578 unitati in 2011 din totalul de 1,64 milioane unitati vandute la nivel global.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *