4springs.jpgPremiul Green Good Design reprezinta o categorie speciala a programului Good Design, care a fost fondat in Chicago in anul 1950. Green Good Design 2009 a reunit cei mai importanti producatori care pun accent pe designul durabil al produselor. Alaturi de Electrolux au concurat companii din peste 40 de tari. Proiectele Electrolux, Panda Club si 4Springs Tap, au fost declarate castigatoare pentru contributia in acest domeniu.

Campania Panda Club a fost initiata acum 15 ani de catre Electrolux si WWF Italia si are ca scop educarea elevilor cu privire la importanta implicarii in problemele mediului.

Cel de-al doilea proiect castigator este 4Springs Tap prin care Electrolux demonstreaza ca apa imbuteliata nu este necesara, odata cu aparitia unor inovatii tehnologice – 4Springs raceste apa, reduce nivelul bacteriilor, impuritatilor si al clorului.

„Pentru Electrolux investitia in proiectele eco este la fel de importanta precum investitia in produsele concepute pentru consumatorii nostri. Ne dorim o relatie de lunga durata cu organizatiile care se dedica protejarii naturii si impreuna putem avea rezultate remarcabile”, spune Michela Diffidenti, project manager Electrolux in cadrul proiectului dezvoltat impreuna cu WWF Italia.

Strategia Eco – Electrolux

Strategia actuala a companiei Electrolux se defineste prin doua aspecte: conceperea unor produse electrocasnice eficiente din punct de vedere energetic si dezvoltarea proiectelor, in special educationale, informative, care sa sustina platforma eco a organizatiilor non-guvernamentale.

Imbunatatirea permanenta a aparatelor electrocasnice are drept scop reducerea impactului acestora asupra climei. De exemplu, prin Gama Climate Electrolux ofera consumatorilor un set complet de aparate electrocasnice ecologice, proiectate astfel incat sa corespunda celor mai inalte standarde de economisire a apei si a energiei.

Calitatea, clasa energetica si performantele aparatelor electrocasnice din gama Global Design au convins Fundatia Polara Internationala sa realizeze in 2007 un parteneriat cu

Electrolux, care a echipat astfel statia Printesa Elizabeta Antarctica – prima statie de cercetari „zero emisii” din lume.

Aceasta strategie vizeaza si operatiunile. Astfel, Electrolux a decis ca pana la finalul anului 2012 fabricile, birourile si depozitele sale sa isi reduca consumul de energie cu 15% fata de anul 2008.

Concursul international Design Lab, un proiect 100% Electrolux, incurajeaza studenti si tinerii profesionisti specializati in design sa gandeasca si sa proiecteze electrocasnice ale viitorului, eco-friendly.

In Romania, Electrolux a fost in 2008 ambasador al campaniei Schimbarea climei sta in puterea ta, ca urmare a implicarii in proiecte ecologice la nivel local, precum si datorita viziunii companiei la nivel global.

***

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here