tricou_barcelona_3.jpgDoua campioane la fotbal, Unirea Urziceni, campioana Romaniei, si FC Barcelona, campioana Spaniei, folosesc echipamente „eco” ; Barca, dupa cum bine stiu pasionatii de fotbal, evolueaza de cateva sezoane cu sigla UNICEF pe echipamentul de joc. Unirea Urziceni a aparut in ultimele meciuri cu sigla Green City, promovand un proiect imobiliar dezvoltat de finantatorul echipei ialomitene, Dumitru Bucsaru.

„In ansamblul rezidential Green City, situat in Zona Metropolitana a Bucurestiului, esti inconjurat de o suprafata verde comparabila cu cea a Cismigiului. Locuiesti la doar cativa metri de raul Arges si ai in acelasi timp parte de tot confortul vietii citadine. Green City este situat la numai 30 de minute de centrul Capitalei iar accesul se face pe un drum drept cu patru benzi.”

Prezentat ca fiind un excelent mod de a locui intr-o zona „verde”, totusi destul de aproape de Bucuresti, Green City promite a sustine un mod de viata sanatos. Si ce alt mod mai bun de a promova o astfel de initiativa, decat o echipa de fotbal, care reprezinta, sau cel putin ar trebui, garantia unei vieti echilibrate.

Green City si Unirea Urziceni parteneri in proiecte pentru sustinerea unui stil de viata sanatos

„Green City s-a asociat cu echipa campioana antrenata de Dan Petrescu si manageriata de Mihai Stoica in vederea sustinerii in acest an a unor proiecte comune. Asocierea celor doua branduri s-a produs in contextul compatibilitatii dintre valorile care propulseaza atat Green City, cat si echipa Unirea Urziceni. Preocuparea pentru o viata sanatoasa si echilibrata reprezinta angajamentul asumat de cei doi parteneri. Verdele reprezinta viata, sanatate , liniste si echilibru, valori incorporate in filozofia Green City si in promisiunea pe care o face rezidentilor sai.”

De cealalta parte, Barca a optat pentru un echipament confectionat din material reciclat.
„Echipamentul are culoarea albastru, va avea inscriptionat pe piept numele fundatiei si trei dungi in culorile acesteia, bleu, orange si rosu. Proiectul initiat de club are ca scop promovarea sportului si a educatiei in randul copiilor refugiati.
Tricourile sunt confectionate din materiale reciclate, iar vopseaua folosita este pe baza de apa. Echipamentul special pentru editia a 44-a a trofeului Joan Gamper va fi produs intr-o serie limitata de 1.899 de bucati, fiecare la pretul de 120 de euro.
De asemenea, tricourile purtate de jucatori inainte de meciul cu Manchester City vor fi vandute la licitatie, iar banii donati fundatiei.”

Deci, se poate… sa promovezi fundatii care se ocupa cu proiecte umanitare in locul unor sponsori care aduc oferte consistente pentru a-si vedea numele inscriptionat pe echipamentul unor echipe titrate.

Sursa : www.adevarul.ro, www.mygreencity.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here