Mafia Deltei, prezentata de Propaganda intr-o campanie pentru Salvati Dunarea si Delta

Mafia Deltei, prezentata de Propaganda intr-o campanie pentru Salvati Dunarea si Delta
Mafia Deltei, prezentata de Propaganda intr-o campanie pentru Salvati Dunarea si Delta
Mafia Deltei, prezentata de Propaganda intr-o campanie pentru Salvati Dunarea si Delta

Propaganda a realizat campania pro bono „Mafia Deltei”, care are drept obiectiv convingerea cator mai multi oameni sa directioneze 2% din impozitul pe venit catre asociatia Salvati Dunarea si Delta, informeaza un comunicat emis de agentie. Conceptul campaniei porneste de la fenomenul braconajului tot mai prezent in Rezervatia Biosferei Delta Dunarii.

Campania, care cuprinde executii OOH, radio, online si neconventionale, ilustreaza specii din delta in ipostaze de victime.
“Campania trebuia sa transforme problemele unui habitat relativ indepartat de viata cotidiana a oamenilor intr-o cauza a lor si sa ii faca sa constientizeze ca braconajul se practica in Delta cu cea mai mare cruzime in fiecare zi: braconierii au structuri bine puse la punct, dau mita, au relatii, ucid animale protejate prin lege”, a declarat Madalina Harbuz (Strategic Planner, Propaganda).

„Braconajul este subiectul pe care ne-am coagulat ca Asociatie, iar anul acesta am hotarat sa ne strangem fortele impotriva lui. Nu intamplator, ci la cererea publicului, ca sa zic asa, intr-un an in care Rezervatia Delta Dunarii este amenintata cu vanatoarea „spre binele ei”, cum spun autoritatile… Lupta impotriva „Mafiei Deltei” este mesajul in care ne-am imbracat actiunea de mobilizare a cetatenilor responsabili. Este o metafora puternica pentru o situatie reala stanjenitoare pentru un stat cadorisit atat de generos cu o Rezervatie a Biosferei. Nu putem sa gestionam, nu durabil ci macar cu bun simt, un tezaur natural de care sanatatea noastra – mentala si fizica – depinde. Campania de comunicare a fost bricolata impreuna cu agentia Propaganda care ne-a imbracat curajos ideile. Am apreciat operativitatea lor si, mai ales, dedicarea pentru cauza”, a declarat Liviu Mihaiu (Presedintele Asociatiei Salvati Dunarea si Delta).

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:

– din partea Propaganda: Bogdan Moraru (Creative Director), Daniel Moisa (Art Director), Florin Florea (Copywriter), Madalina Harbuz (Strategic Planner), Ana-Maria Lazar (Account Executive);
– din partea Salvati Dunarea si Delta: Liviu Mihaiu (Presedinte), Dan Barbulescu (Director Executiv), Cosmina Dinu (Responsabil Dezvoltare si Comunicare), Laura Zaharia (Coordonator Proiecte), Elena Barbu (Office Manager), Claudiu Pana (Suport Logistic).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *