mosul-verde_afis.jpgAceasta campanie propune publicului o expozitie, un brad si o tombola pe tema consumului durabil. Scopul sau este promovarea principiilor ecologice si sociale in viata cotidiana a bucurestenilor si, in particular, in alegerile pe care acestia le zi de zi in calitate de consumatori.

15 – 17 dec., ASE, Cladirea Bastiliei
18 – 23 dec. 2008, Bursa de Marfuri Creative (langa P-ta de Flori Cosbuc)

Cum ne eco-imbracam? Ce eco-mancam? Ce eco-daruim celor dragi? Cum ne eco-deplasam? Cum ne eco-intretinem locuinta? Cand iesim, unde ne eco-distram? Unde ne eco-petrecem vacantele? …

Prin panourile expozitiei, produsele tombolei si modul de a impodobi bradul, aratam ca exista raspunsuri concrete la aceste intrebari. Lumea are nevoie de „stiri bune”, iar Mosul Verde le aduce in dar! Evenimentul este o sursa de informatii pozitive, demonstrand vizitatorului ca poate deveni un consumator responsabil aici si acum!

Proiectul implica un numar mare de tineri voluntari. Acestia au lansat o lista yahoo groups si va invita la eco-discutii: http://groups.yahoo.com/group/reperverde/ Vizitatorii vor primi brosura retelei Reperverde.ro. Campania include mai multe evenimente, printre care o demonstratie de reciclare manuala a hartiei (ASE, 16 dec., ora 15) realizata de Asociatia Fii verde! si piesa de teatru forum Verde STOP, jucata de membrii Asociatiei A.R.T. Fusion. Portalul reperverde.ro va fi inaugurat la tombola, pe 23 dec. Un film de cateva minute, „Povestea Mosului Verde”, va fi realizat pe baza inregistrarilor facute pe tot parcursul acestei campanii.

Campania Mosul Verde este realizata „de asociatia Reper21”, cu sprijinul financiar al Comisiei Europene, prin programul Tineret in Actiune.

poster_amprenta-ecologica.jpgposter_gateste-inteligent.jpgposter_imbraca-te-sicetic.jpgposter_schimba-ti-becurile.jpg

Situatia ecologica a planetei este preocupanta! Insa stirea cea buna este ca peste tot in lume apare „categoria” consumatorilor responsabili. Reteaua Reperverde este „esantionul” acesteia in Romania!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here